Te Dik

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Carry

Re: Te Dik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:44

Oftewel: hoe bagger je rijd, als je maar knap/dun ben krijg je goede punten. Serieus, ontslaan die jury!

Tumba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:45

Woooooooooh.... dat diegene dat durft! Bloos!

leintje_

hoezo onbeschoft.. sorry maar dat slaat toch nergens op Verward ik zou ook een klacht indienen.. dit kan echt niet

leintje_

Carry schreef:
Oftewel: hoe bagger je rijd, als je maar knap/dun ben krijg je goede punten. Serieus, ontslaan die jury!

jaa idd.. Verward

Estah_horsez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:50

gekke_koei schreef:
dat vind ik echt hondsbrutaal.
hoeven ze bij mij niet te flikken

idd:( dat zeg je toch niet?!?! idd hondsbrutaal!!:(:(

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:50

Dabo schreef:
OemmiejO schreef:
Wow, het is wel heel naar om dat te zeggen. Nagelbijten / Gniffelen
En ook heel naar om zoiets te horen te krijgen... Verdrietig Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten zeggen, zou met mijn mond vol tanden staan denk ik..

Ja idd. Scheve mond

Carry

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:53

Ik zou ze een mep verkopen met me rijdzweep en dan zeggen: nu zijn jullie net zo lelijk als mij, krijg ik nu wel gewoon me punten Vork Duivel

Tong uitsteken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:55

Carry schreef:
Ik zou ze een mep verkopen met me rijdzweep en dan zeggen: nu zijn jullie net zo lelijk als mij, krijg ik nu wel gewoon me punten Vork Duivel

Tong uitsteken

dat zeg je nu, maar volgens mij ben je te verbijsterd voor woorden om wat terug te zeggen

LisaxFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:57

Wat brutaal gezegd! Krijg het meisje misschien vroeger les van haar? Misschien wil ze haar terug. Ik vind dit echt niet kunnen!

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:00

Ik weet natuurlijk niet hoe de combinatie er uitziet, maar ik vind het een erg harde manier om zoiets te zeggen! zou het er ook zeker niet bij laten, echt een aanklacht indienen!!

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:00

Ik vind dit echt niet kunnen, zoiets kan je, ALS je t al persé moet melden, ook op een wat respectvollere manier brengen.
Het mag in mijn ogen al helemaal niet van invloed zijn op de rest van de punten, want ik heb het idee dat dit in alle punten meegewogen is? Of begrijp ik dat verkeerd in de beginpost?
Ik zou hier zeker werk van maken, maar wat sjorsie zegt klopt wel, op t moment zelf zal je wel met je mond vol tanden gestaan hebben...

Carry

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:08

sjorsie schreef:
Carry schreef:

Tong uitsteken

dat zeg je nu, maar volgens mij ben je te verbijsterd voor woorden om wat terug te zeggen

Ik ben flink mondig, ik had niet gemept maar wel even flink wat terug gezegd Knipoog

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:10

Ik vind het ook erg grof eigenlijk.

Aan de andere kant: het is een sport natuurlijk. In alle sporten (naast poker en biljart en dergelijke) verwacht men dat je gewoon een atleet te zien krijgt.. Mss dat die jury er zo over dacht? Zelf vind ik, als je paard het kan dragen en de proef is netjes, geen probleem toch. Best wel een confronterende opmerking. Niemand kiest er voor om een maatje meer te hebben en het is verdomd moeilijk om een poppefiguurtje te hebben.

Carry

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:16

Kijk als je nou in het zadel blubberd tijden het doorzitten en je paard bijna bezwijkt onder het gewicht mag je het beginnen te zeggen op een iets respectvolle manier, maar doe het dan niet zo (en dan heb ik het over de 150 kg of meer gevalle) maar dat zal wel niet.

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:19

Het inderdaad grof om zoiets te zeggen, maar als de ruiter echt te zwaar is voor de pony of paard, dan kan ik ze wel begrijpen, maar ze konden het dan alsnog op een ander manier zeggen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:25

poes schreef:
Aan de andere kant: het is een sport natuurlijk. In alle sporten (naast poker en biljart en dergelijke) verwacht men dat je gewoon een atleet te zien krijgt.. Mss dat die jury er zo over dacht? Zelf vind ik, als je paard het kan dragen en de proef is netjes, geen probleem toch. Best wel een confronterende opmerking. Niemand kiest er voor om een maatje meer te hebben en het is verdomd moeilijk om een poppefiguurtje te hebben.

Ik ben het wel met je eens, ben ook bepaald geen popje, maar de manier waarop had wel wat anders gekund, je mag van een professionele jury eerlijke maar wel motiverende kritiek verwachten.
En we hebben de betreffende proef natuurlijk niet gezien, misschien zat ze haar paard in de weg of kon ze niet doorzitten waardoor de jury zo reageerde, maar zelfs dan horen ze het niet zo kwetsend te brengen.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:31

Pff.. Mijn tante heeft ook ooit eens zo'n jury gehad..

Ze zat al in het Z word ze bij de jury geroepen dat ze of moest afvallen of maar moest stoppen met paardrijden want het zag er gewoon niet uit.. Daar is ze zo van geschrokken dat ze is gestopt met paardrijden.. Verdrietig Dat is toch diep triest?!

Ik weet trouwens niet of ze iets tegen het KNHS heeft gezegt erover..

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:34

Ik zou een klacht indienen. Hoe je uiterlijk is heeft toch niets te maken met hoe je, je proef rijdt? Ik zie het al voor me: mevrouw uw neus staat scheef, u kunt maar beter stoppen met rijden want dit ziet er niet uit! Frusty

Fortuna_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:34

dat is tog sneu, dat kind heeft dagenlang zitten oefen voor die wedstrijd krijg ze zo'n prehistorishe hond naar haar toe..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:49

Ik denk eerlijk gezegd ook dat die ruiter zelf ook wel weet dat ze geen ideaal maatje heeft, daar hoeft de jury eigenlijk niets over te zeggen. Het gaat toch nog steeds om hoe het paard loopt? Asl hij nu heel gefundeerd zou kunnen zeggen: kijk, je paard drukt zijn rug weg en heeft moeite om je te dragen, nja dan mss... Maar op zich. Ik geloof niet dat er iets op het juryblad staat dat verwijst naar de postuur van de ruiter eigenlijk.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:54

Belachelijk, als de jury gewichtsconsulenten waren geweest hadden ze in ieder geval recht om dat te zeggen.. maar hallo, je bent jury of je bent het niet Nors opkijken

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 05:44

ik snap de jury echt niet... Misschien bedoelde hij dat ze niet goed, ontspannen kan doorzitten omdat haar "dikte" een goede aansluiting met het zadel verhindert....( dikke bovenbenen o.i.d.)

Maar dan nog, een 5je op houding en zit met de opmerking: laat benen niet genoeg afhangen zou dan ook wel aankomen!

Overigens zou ik een opmerking over het overgewicht van het paard wel terecht vinden! Als je soms ziet wat voor moddervette beesten er moeten rondlopen, dat is geen wedstrijd conditie!

paardje2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 14:16

nou dat hoeven ze ook niet tegen mij te zeggen
dan had ik gezegt waar bemoeii je je mee
dat hoor en jury lid echt niet te zeggen :S:S:S

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 14:22

jeetje dat is wel echt een hele erg opmerking. Ik zou me echt heel erg gekwetst voelen!
Hoe durven ze..

E_sther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 15:51

jeej wat grof niet normaal meer.