Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik zou ook een klacht indienen.. dit kan echt niet
Carry schreef:Oftewel: hoe bagger je rijd, als je maar knap/dun ben krijg je goede punten. Serieus, ontslaan die jury!
gekke_koei schreef:dat vind ik echt hondsbrutaal.
hoeven ze bij mij niet te flikken
Dabo schreef:OemmiejO schreef:En ook heel naar om zoiets te horen te krijgen...Wow, het is wel heel naar om dat te zeggen.Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten zeggen, zou met mijn mond vol tanden staan denk ik..
Carry schreef:Ik zou ze een mep verkopen met me rijdzweep en dan zeggen: nu zijn jullie net zo lelijk als mij, krijg ik nu wel gewoon me punten![]()
![]()

sjorsie schreef:Carry schreef:Ik zou ze een mep verkopen met me rijdzweep en dan zeggen: nu zijn jullie net zo lelijk als mij, krijg ik nu wel gewoon me punten![]()
![]()
dat zeg je nu, maar volgens mij ben je te verbijsterd voor woorden om wat terug te zeggen
poes schreef:Aan de andere kant: het is een sport natuurlijk. In alle sporten (naast poker en biljart en dergelijke) verwacht men dat je gewoon een atleet te zien krijgt.. Mss dat die jury er zo over dacht? Zelf vind ik, als je paard het kan dragen en de proef is netjes, geen probleem toch. Best wel een confronterende opmerking. Niemand kiest er voor om een maatje meer te hebben en het is verdomd moeilijk om een poppefiguurtje te hebben.
Dat is toch diep triest?!