ik kwam de ring nauwelijks binnen en in de ring bleef mevrouw maar stuiteren en idioot doen. ik ken haar goed genoeg om te weten dat het dan helemaal geen zin heeft om kwaad te worden of te gaan schoppen. het wordt dan alleen maar erger.
de jury gaf me wel even tijd om een paar rondjes de ring door te gaan, maar ik kwam niet eens in de buurt van de hoefslag.
toen ben ik maar zo goed als het kon naar de jury gereden en heb gezegd dat ik niet zou starten.
dit was voor 1 april, dus had er verliespunten voor kunnen krijgen. maar de jury had tegen de organisatie van het concours gezegd dat ze de coupon niet op hoefden te sturen, omdat het volgens de jury de juiste beslissing was geweest
! HC moet je van te voren aangeven, dus dat is voor mij geen optie!
) maar het is vaak voorgekomen dat ik binnen kwam bij A en ging groeten daarna wilde ik weg stappen en voelde ik dus in wat voor bui mijn pony was en kon ik gelijk afgroeten.
!
. Hangt er ook vanaf wat de oorzaak is van het gedrag, tussen 'echt bang' en 'aanstellen/onder het werk uit willen komen' zit een wereld van verschil, ook in aanpak!