Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bettine schreef:Eigenlijk moet je een hoedje daarom ook op maat aan laten meten, dan heb je zelfs met een raar hoofd (:P) een goed passend hoedje.
Heb ik ook laten doen, en zelfs met windkracht 9 heb ik nog geen stiekje nodig!
.Barbara_m schreef:Ik heb mijn hoedje ook op maat laten maken. Blijft super zitten, mooi glimmend en chique en zit als gegoten.
Kijk maar eens op http://www.lhiver.nl

)
.Barbara_m schreef:En waarom vind je het een stelletje inbrekers CGJ12?

CGJ12 schreef:Dik 700 euro voor de "instapper" vind ik nogal overdreven (cash = "zwart" betalen aub)
Vergelijk maar even: Voor 700 euro netto moet de gemiddelde bokker 2 WEKEN werken.........
En dan 180 euro vragen voor een bijbehorende koffer.......... van hooguit 15 euro inkoopsprijs ........
En die dan eigenlijk verplicht erbij moeten verkopen......(anders is de garantie NUL)
. CGJ12 schreef:Als ie afwaat, dan past ie dus gewoon niet goed genoeg.
Een goed passende hoed zit bijna vacuum.....
), gaat de rand op mijn voorhoofd tóch glijden waardoor de hoed dus naar achteren gaat afglijden als het ware.
) creool schreef:Ik mag toch hopen dat de gemiddelde bokker meer verdient...
Citaat:De gemiddelde bokker is een BrEaZuH-sLeTjUh van 17 met een tinker......
Wat dacht je nu zélf wat die verdienen ?
CGJ12 schreef:creool schreef:Ik mag toch hopen dat de gemiddelde bokker meer verdient...
Off-topic:
De gemiddelde bokker is een BrEaZuH-sLeTjUh van 17 met een tinker......
Wat dacht je nu zélf wat die verdienen ?
. rianne67 schreef:Bij mij zit er ook een elastiekje aan.. die draai ik dubbel om mijn knot heen, en dan blijft ie goed zitten... Ook zet mijn hoofd meestal wel uit tijdens de proef van de hitte.... hahahaha