Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

runningkawa schreef:Je krijgt geen dispensatie voor medische redenen
Ik ken iemand die heeft dat ook gevraagt voor bandages of peesbeschermers een ook niet gekregen

Bienotje schreef:Waarom al die tips om dispensatie aan te vragen. Sowieso krijg je er behoorlijk scheve gezichten mee op het wedstrijdterrein (en terecht, want er zullen ook wel anderen zijn die de voorkeur hebben om dressuur wel met beenbescherming te starten en dat dus ook niet mogen).
Hoe moeilijk is het nu om te bedenken dat als je een paard hebt dat (als we TS moeten geloven) onmogelijk zonder beenbescherming kan lopen, gewoon niet geschikt is voor de wedstrijdsport.
Sowieso lijkt me het nagaan van de oorzaak (waarom het paard niet zonder beenbescherming kan) nuttiger om tijd aan te besteden dan het gevolg via dispensatie op te willen lossen..
want in het land rent elk paard wel eens 
Pollewoppy schreef:Zoals de TS aangeeft wel blijkbaar.
Ik zou dan dus geen wedstrijden gaan rijden.
Ik denk dat als het inderdaad onmogelijk (nadat het paard is nagekeken) voor het paard om zonder bescherming een proef te lopen, de TS een keuze moet gaan maken. Of géén wedstrijden óf met een ander paard wedstrijden gaan rijden. En misschien deze verkopen. Het is maar net waar je prioriteiten dan liggen
Ik maak uit de quote heel iets anders op namelijk
Welshcobfan schreef:Ik maak uit de quote inderdaad ook heeeeel wat anders op![]()
óf verkeerd gequote, of je moet beter lezen
kan jou paard niet zonder bescherming, geen wedstrijden is niet het einde van de wereld