Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
saden schreef:Mijn vader meld me vaak aan. Met paspoort en startkaart. Bij ons is dit in de zomer verplicht.
Zodra de jury het sein gegeven heeft begint mijn zus te lezen.
De mensen die zich zelf aan melden:
Hoe doen jullie dit met je paspoort?
MissBambi schreef:is het dan verplicht om aan te melden? Ik doe dit namelijk nooit..
(mn moeder in mijn geval) Born2BCrazy schreef:wij moeten buiten bijna altijd paspoort..en evt startkaart ed. laten zien..
dus dan meld je je tegelijkertijd(mn moeder in mijn geval)
StalHaast schreef:die heb ik in al die jaren dat ik concour rijd maar 1 keer hoeve laten zien.. meestal heeft mijn groom een plastic tasje bij met alle papieren en mn peeskappen (daarmee rijd ik los)..

Ik heb net nog nooit gedaan.
OemmiejO schreef:Ik meld me eigenlijk nooit.![]()
Moet je dan naar de jury toerijden en je naam zeggen of zo?Ik heb net nog nooit gedaan.
xxNANDOxx schreef:in de winter meld ik me zelf aan, als het jury hokje gelijk aan de bak zit..
in de zomer doet me vader of de voorlezer het..(en soms zelf)
Julia_Romeo schreef:xxNANDOxx schreef:in de winter meld ik me zelf aan, als het jury hokje gelijk aan de bak zit..
in de zomer doet me vader of de voorlezer het..(en soms zelf)
in de winter meld ik niet
maar nu weer on topic
saden schreef:StalHaast schreef:die heb ik in al die jaren dat ik concour rijd maar 1 keer hoeve laten zien.. meestal heeft mijn groom een plastic tasje bij met alle papieren en mn peeskappen (daarmee rijd ik los)..
Al die tijd dat ik wedstrijden rijdt heb ik het micchien 1 keer niet hoeven laten zien...
Verschil tussen Groningen en Noord Brabant?