Binnenkomen bij Kur op muziek, hoe?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Horsedances

Re: Binnenkomen, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 23:45

charlieb0y schreef:
We hebben toch voor de galop gekozen. Ook vanuit het halthouden gaan we weer lekker de galop in knallen! Ik heb de cheografie nu een paar keer gereden. Hij heeft best een hoge moeilijkheidsgraad, maar het is te doen en ziet er ontzettend stoer uit vinden ik en mijn kurmaakster Ja

Heb je er rekening mee gehouden dat de Z2-proeven voor ponies onlangs veranderd zijn ?

Annash
Blogger

Re: Binnenkomen bij Kur op muziek, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 10:39

Wat dacht je van binnenkomen in je beste gang?
Da's meer imponeren. Zonde als je in galop binnen komt terwijl je pony een betere draf heeft (of andersom)!

sas_dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:12

charlieb0y schreef:
Dat is zonder meer waar, maar Charlie heeft een hele sterke draf én galop! Knipoog Ach, ik heb alles inmiddels eens met mijn vaste kurmaker besproken en we hebben flink wat zitten brainstormen. We hebben nu een cheografie samengesteld, best pittig maar het moet te doen zijn Knipoog Om punten te willen scoren mag er best wat risico genomen worden Lachen Als het dan namelijk goed gaat kun je er flink wat mee binnenhalen! Knipoog Ik ga hem van de week voor 't eerst rijden dus ben heeeel erg benieuwd! Ontzettend bedankt voor jullie hulp!

Gr. Esmée

Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:15

SHALALA schreef:
Het ligt eraan, als je paard een geweldige draf heeft zou ik met een flinke draf binnen komen. Heeft je paard een geweldige galop met heel mooi sprong dan kwam ik in galop binnen. Maar dan is draf meer actie.

Daar ga ik in mee Vork
Het is afhankelijk van de gangen van je paard,... en met muziek kun je het zo knallend maken als je zelf wilt Knipoog

Ik zou persoonlijk kiezen voor draf,.... maar dit ligt ook weer af van het niveau dat diegene rijdt natuurlijk Knipoog

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 07:21

Horsedances schreef:
charlieb0y schreef:
We hebben toch voor de galop gekozen. Ook vanuit het halthouden gaan we weer lekker de galop in knallen! Ik heb de cheografie nu een paar keer gereden. Hij heeft best een hoge moeilijkheidsgraad, maar het is te doen en ziet er ontzettend stoer uit vinden ik en mijn kurmaakster Ja

Heb je er rekening mee gehouden dat de Z2-proeven voor ponies onlangs veranderd zijn ?

Jep, de kur voldoet aan alle eisen!

@ Shanna: Charlie heeft 3 sterke gangen, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken..Knipoog

Bedankt voor al jullie reacties!

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:34

Kun je een tipje van de sluier oplichten

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 00:36

Je kunt de sterkere oefeningen van de combinatie wat dichter bij de jury plaatsen in je cheografie en de minder sterke onderdelen wat meer vooraan in de bak (bij A). Ik kan niet voor iemand anders bepalen hoe hij of zij de cheografie 't beste samen kan stellen, dat is per pony/paard heel verschillend..

EDIT: Ik ben Esmée (charlieb0y @ bokt) per ongeluk onder Saskia's naam geplaatst. Saskia is hier bij me, we zaten even op haar account Vork