Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

We hadden nog ruim 20 minuten
, kan er niks aan doen maar het lukt gewoon niet. Op school ben ik vaak net met de 2e bel binnen of toch 1 tot 10 min. te laat. Met afspraken enz. vaak ook.
Ik dacht ik ga haar niet voorlezen (kon ook niet want moest direct na haar weer voorlezen en er waren twee proeven). Als je dan al op iedereen zit te schelden dan kun je volgens mij ook geen fijne proef rijden....
En de jury zat wel 10 min te wachten, niet normaal meer.....

)
Ik probeer wel altijd een uur van te voren aanwezig te zijn, dit wordt helaas ook wel eens 45minuten en dat moet ik mij ook wel eens haasten. Hier heb ik zelf ook een hekel aan, maar sommige factoren kan ik niet beinvloeden. Zo heb ik ooit eens een bus gebruikt van iemand die mij de avond van te voren zei dat hij nog even zou tanken. De dag zelf kwamen we op mooi op tijd en meldde hij doodleuk dat we zelf nog moesten tanken. Dat kostte ons wel 10 tot 15 minuten extra en daar baalde ik zelf ook erg van. Ik kom zeker niet altijd te laat, maar ook niet ruim (in de zin van +2u) op tijd. Ik probeer ong. een uur aan te houden.
. nina88 schreef:Ok, ik ben dan wel de enige hier zo te zien, maar ik geef het toe..
Ik ben zo'n rampzalig geval die overal, maar dan ook overal te laat komt!!
School, stage, werk, verjaardagen, bruiloften, afspraken etc etc.
En ik doe het niet eens expres!
Het enige waarvoor ik wel aaaaltijd op tijd ben, zijn wedstrijden! Daar zorg ik echt voor.. En echt hele belangrijke dingen (sollicitatie oid) daar ben ik ook wel voor op tijd..
School, stage etc, altijd te laat... Terwijl ik het ook echt niet expres doe! Maar op wedstrijd, pfff altijd ruim op tijd, meestal zelfs veel te vroeg
Vadisha schreef:Ik probeer ook altijd ruim op tijd te zijn. Eerder was dat nog wel eens anders toen mijn vader met me meeging. Tja melkvee bedrijf er moest maar wat tegen te zitten of we vertrokken alweer te laat (vaak kon mijn vader er niets aan doen, maar erg vervelend was het wel).
En een keer was ik wel erg vroeg op een wedstrijd, ik had me in een dag vergist het was zondag in plaats van zaterdag.
Was het zondag nog wel goed gekomen.