Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
sjaantje schreef:Ik zou er ook zeker niet aan twijfelen of 7x per week rijden te veel is. Dat ís gewoon te veel. Dan mag hij wel hard aan het werk gezet moeten worden, 5x hard werken is méér dan genoeg. Hij moet ook echt vrij krijgen om zn hoofd weer een beetje leeg te maken hoor.
Wat betreft het rijden door een 'mindere' ruiter, ik denk dat dat best goed kan gaan. Verder is het geheel afhankelijk van het paard waar je zo iemand op zet, dus daar kan ik verder niet over oordelen.
joske_vuran schreef:Tja..
Bij mij persoonlijk zou het er heel erg aan liggen hóe ze rijdt. Als het echt nog veel teugelgetrek en schoppen is, dan zou ik het liever niet hebben denk ik. Als ze gewoon netjes rijdt en geen rare dingen doet, zou ik het wel vertrouwen. Ik zou zowieso zelf af en toe even kijken en wat tips geven, ik zou dus wel graag willen dat ze dan op 'mijn manier' rijdt.. En ik als ik zou merken dat mijn paard er minder door zou lopen zou ik er denk ik wel mee stoppen..
Maar merk je zelf verschil dan, qua rijden, nadat zij heeft gereden?