Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:Meestal wanneer ik op wedstrijd was, las ik er zelf ook een stuk of 6 voor, als het niet meer was. Het bevorderd ook de gezelligheid en de volgende keer wordt jij dan ook geholpen mocht het nodig zijn. (hoop je) Daarnaast had ik een vrij duidelijke stem dus dat was mooi meegenomen.
. Dus ik vind inderdaad dat je hem OF uit je hoofd moet kennen OF iemand mee moet nemen. Want je kunt niet altijd iemand anders ermee opzadelen
.
.Ik ben het er wel mee eens dat je een stuk relaxter op wedstrijd gaat als je dit vooraf geregeld hebt.. Mijn mams is zo lief dat ze nu ook wel de avond van te voren wil komen logeren om mij te kunnen voorlezen..
Citaat:Ik ga ook geregeld zonder voorlezer op wedstrijd.. Ik wil niet altijd afhankelijk zijn om een vriendin dan weer op een vrije dag te vragen om mee te gaan
Hahaha als ik je bijvoorbeeld weer eens vergeet
en je met een paard die de trailer niet in wil en je half laat stikken laat staan
sorry daan

Alane schreef:Ik lees ook wel eens anderen voorOok 'vreemden' maar ben nog nooit afgesnauwd altijd netjes gevraagd en achteraf netjes bedankt.
En heb het eerlijk gezegd ook nog nooit gezien dat dat gebeurde.

?
Daarna bedankte ik ze altijd vriendelijk en kregen ze wat te drinken van me

Echt super!, zij leest ook vaker andere mensen voor.
), waren trouwens wedstrijden hier niet in de buurt. Gewoon allemaal vreemden. Ik werd igg altijd netjes gevraagd, en ook bedankt (en zei een paar x dat het er erg netjes uit zag
, maar dat doe ik nooit meer, krijg je een heel levensverhaal te horen..pff
kraal schreef:Wij hebben vorig jaar het gekke idee gekregen om een soort voorleesservice te beginnen, ga op een wedstrijd staan, lezen 5 euro per proef en je loopt binnen