Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb nu een bruine met alleen een wit sokje en dat levert ook geen voordeel op hoor 
Als je een paard wilt hebben dat altijd in de smaak valt kun je maar beter de jury's op voorkeur gaan selecteren als het perfecte paard zien te vinden

die ik overigens niet op kleur heb uitgezocht. Ons veulen lijkt donkerbruin te worden en dat vind ik nu wel weer heel mooi. Maar eigenlijk maakt de kleur me niet zo heel veel uit. Het is het hele plaatje waar het om gaat. Ik heb vorige week even op een typisch lelijk paard gereden. Gigantische grote kop. Maar lopen. Het voelde echt super aan, jammer genoeg heb ik niet meer ruimte en tijd anders had ik hem zo meegenomen. 
fabienne schreef:Jullie zouden de jury's wat meer krediet mogen geven. Die zitten daar niet om je paard af te keuren, maar om je proef te beoordelen.
Citaat:Bovendien ziet een beetje jury heus wl het verschil tussen een scheve bles en een gekanteld hoofd!