Als dat nog niet in orde is heb je nog niks in een ring te zoeken
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lielle schreef:teegee, bedoel jij Myoplast?
HouVanStefan schreef:het is zowiezo perjury totaal verschillend wat ze willen zien,,,kijken ze erdoorheen dat het nog een jong beestje is en dat het nog B is of kijken echt mensen van ja ze moeten al beetje goed zijn want als ik ze wintpunt geven moeten ze toch al beetje richtig L1 lopen,,,
dus is heel verschillend per jury

Ludora schreef:Dat zouden ze idd niet moeten doen. Ze kunnen het wel opmerken, maar een 10-jarige kan ook goed net 4 maanden onder het zadel zijn. Dus dan ga je al weer meten met 2 maatstaven.
Bovendien gaat het erom dat het dier goed en technisch gereden wordt. Niet over de leeftijd.

HouVanStefan schreef:nee dat zeg ik ookniet,,
maar omdat ze het zegt van de tact enzoo,,,
dat ze daar streng op is beoordeeld,,,
de ene jury is daar heel streng op en vind dat het al perfect moet zijn en nemen dat de gehele proef mee,,,
en de andere jury die vind het net iets minder erg en doet het er wel bij zetten als opmerking maar gaat niet de gehele proef daardoor minder door beoordelen als die verder wel gwoon netjes loopt
HouVanStefan schreef:ik snap jou echt helemaal!!!
ze doen de B te streng beoordelen nog vaak!!
maar opzich wat ze zeggen daarop letten en dan kom je er wel
femiaans schreef:Gaan we toch lekker met z`n allen minder streng jureren? Dan komt er vanzelf wel weer een groep in de L waarvan we allemaal denken "hoe is die in vredesnaam zover gekomen.."
Sjuimpje schreef:144 punten vind ik trouwens ook wel heel flauw hoor,
met 160 punten is de boodschap ook wel duidelijk.
Opaal schreef:Sjuimpje schreef:144 punten vind ik trouwens ook wel heel flauw hoor,
met 160 punten is de boodschap ook wel duidelijk.
nou dat bedoel ik, dat ik tact fouten en te weinig inpuls op mijn papiertje geschreven krijg, is niet meer dan rechtvaardig maar dat dat bij elk onderdeel aangekondigd moet worden en mijn punten kost vind ik niet normaal.... Dat hij nog niet super loopt en er eingelijk nog niet klaar voor is komt doordat hij verkeerd ingereden is en daarna anderhalf jaar lang op de hand heeft mogen lopen. Daarna is hij een half jaar aan de kant gezet, echt niks mee gedaan alleen los vier keer in de week. Ik rij hem nu een half jaar, is in die periode vier centimeter gegroeid! Hij is dus waarschijnlijk zo gauw uitgeput omdat hij heel veel energie verbruikt door het groeien. Hij is gekeurd met foto's en al en er is bloed afgenomen en is kern gezond!