Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dus voor mij is de voorkeur ná 13.00
_angela_ schreef:Ik rij liever laat in de middag of zelfs in de avond als dat ik in de ochtend moet starten. Dan moet ik de dag van tevoren mijn paard namelijk al wassen en vlechten, en hem op stal houden daarna. Als ik in de middag of avond start, kan ik het vlechten en wassen in de ochtend of middag doen op de dag dat ik moet starten. Ik vindt dat veel rustiger als in de ochtend mijn paard van stal halen en meenemen naar wedstrijd. En na de wedstrijd gaat ie zoiezo de wei weer op.
Als het 's ochtends is, moet je de dag ervoor al invlechten vaak, en zien ze er de volgende dag niet meer uit. Heel laat 's avonds vind ik ook niet leuk, omdat je dan je hele dag 'kwijt' bent zeg maar. Rond 15u vind ik echt helemaal ideaal haha
. Dan kan je je helemaal op je gemak klaarmaken en rustig vertrekken enzo. En mijn ouders zijn niet boos dat ze vroeg moeten opstaan/veel vroeger of later moeten middageten enz..