depaardjes schreef:Maar voor het geluid... maar hebben ze toch ook niet bij dressuur?...
Nee, maar bij dressuur is er ook minder afleidend geluid(meestal) dan bij het springen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
depaardjes schreef:Maar voor het geluid... maar hebben ze toch ook niet bij dressuur?...

boroughlover schreef:Dat is tegen het geluid zodat ze niet worden afgeleid ik vind het niet egt nodig zo'n netje een paard moet toch aan het geluid wennen enzo dus ik vind het een beetje onzin..
depaardjes schreef:Oke dus voor het geluid...

ik heb dan ook veel verschillende
ik vind het altijd zo leuk staan ! zo'n mooi setje heb je dan.. alles in de zelfde kleur dekje/petje/peeskapjes en ook nog mn springzweepje in dezelfde kleur
depaardjes schreef:De titel zegt het al![]()
Mijn moeder en ik konden er niet opkomen.
Groetjes Michelle

runningkawa schreef:Ik denk idd dat het in de basis sport vooral voor de sier gebruikt word
Ketaki schreef:misschien voor het geluid ofzo ( zoiets heb ik gehoord van iemand, of misschien voor vliegen ofzo)
Anne_GTI schreef:Mijn bijrijdster heeft er ook een; puur voor de show. Past mooi bij het dekje.

Franciska15 schreef:boroughlover schreef:Dat is tegen het geluid zodat ze niet worden afgeleid ik vind het niet egt nodig zo'n netje een paard moet toch aan het geluid wennen enzo dus ik vind het een beetje onzin..
Dit is duidelijk een reactie van iemand die niet beter weet. Als jij een paard hebt dat goed loopt, keurig springt thuis noem maar op, en op concours juist heel erg afgeleid wordt door alle geluiden(vallende balken, omroeper, schreeuwende mensen, noem maar op) is het juist wel handig dat je zo'n netje kunt gebruiken.