Ik reed nog succesvol Z1 dressuur met mijn 26-jarige pony! Die is bijna twee keer zo oud als de jouwe. Gewoon aan starten! Mocht het niet gaan kan je altijd nog stoppen.
waarom?? tuurlijk is je paard/pony niet te oud, Komeet is ook 14 nou hij gedraagt zich als een paard van 6 je moet zelf kijken of je paard het aan kan of niet
ik berijd me meteen voor op wedstrijden enzo heb een springzadeltje besteld had eerst een gewoon zadel nu 2 haha ik heb 1,20 met haar gedjumpt ik heb wel behoorlijk lef
Heeft meschien niks met springen te maken, Maar in de western reinig international lopen ook 20 plussers mee. (:
LisaaBloem
Geplaatst: 30-10-11 11:32
Ik heb een fjord van bijna 17, en rijd bijna elke dag, waarvan 1 keer intensief springen en 3x intensief dressuur. Wedstrijden doe ik ook regelmatig, ook hele dagen met bijvoorbeeld viertal, springen 2 parcoursen en 2 dressuurproeven. Geen probleem. Als jij weet dat je pony het aankan kan je gewoon op wedstrijd hoor.
appiesjappie
Geplaatst: 30-10-11 11:57
ik heb wel eens wedstrijden gereden op een oudere pony
Ivm de aanpassing/versoepeling van de regels is het toegestaan weer te reageren in oudere topics. De update hierover kan je hier vinden; Eline @ [FZ] [Dienstmededeling] BBB Mei Mocht iemand een recenter topic hebben gevonden met het zelfde onderwerp meld dit dan even via de Tem.
Daphne__
Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-11 15:43
Tja ik vind het best als het topic open blijft hoor, maar het topic is 4 jaar oud en de pony waar het over gaat is al een paar jaar geleden verkocht
Scum
Geplaatst: 30-10-11 17:32
Puagaus12 schreef:
Heeft meschien niks met springen te maken, Maar in de western reinig international lopen ook 20 plussers mee. (:
Altijd leuk om die topics uit 2007 weer omhoog gehaald te zien worden