Welk Niveau Rijd ik ongeveer?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Larissa_

Re: Welk Niveau Rijd ik ongeveer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 22:19

Jij kan zeggen dat je deze oefeningen kent kan.. Maar of ze correct uitgevoerd kunnen wij niet weten daar heb je toch echt foto's & een filmpje voor nodig. Zeggen dat je een oefening kent kan iedereen maar zolang jij nog geen wedstrijd hebt gereden ben je nog gewoon een Bruiter.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 22:24

kissielover schreef:
Nee ik ook niet maar ik snap ook haar vraag niet aangezien ze dus al start! En er staat ook nergens dat ze een 4 jairg paard heeft! Idd miss heeft ze dr profiel aangepast

Als het profiel een jaar oud was klopt het dat haar 4-jarige nu 5 is, en haar Shetlander nu 1,5 jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 22:25

Maar ze wordt niet ineens L1 en ook niet ineens 14 Haha!

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 22:27

Sjadron013 schreef:
ik ruik penny

Haha! Haha! Haha!

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 22:31

runningkawa schreef:
Maar ze wordt niet ineens L1 en ook niet ineens 14 Haha!

Precies, en daarom snap ik t dus niet Tong uitsteken

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 22:31

Maar ze poste vandaag nog in haar eerste post dat ze nog geen wedstrijden reed en vorig jaar had ze 13 moeten zijn i.p.v. 11 jaar. In die zin klopt het natuurlijk niet helemaal. Lachen
Bovendien weet je wat voor nivo je bent als je L1 rijdt; namelijk dat je L1 nivo rijdt! Haha!
Ik denk dat dit gewoon een meisje van 11 is met een leuke verzorgpony die wel het één en ander heeft gehoord, maar nog moet leren wat dat precies inhoudt. (dat verhaal van de klepel en de klok zeg maar). Ze schrok een beetje van sommige reacties (flauwe 'penny' reacties van sommigen) en omdat ze niet voor schut wilde staan heeft ze haar profiel wat aangepast om wel serieus genomen te worden. Even een gokje, maar ik denk dat ik warm ben.
Jullie hadden gewoon netjes moeten reageren, dan had ze volgens mij haar profiel ook niet aangepast.
Heel flauw wat jullie doen.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 22:49

ach thuis&in dromenland rijden we allemaal Z he *LOL*

mijn 3 jarige kan ook wijken & een wending om de achterhand en de inzet van schoudervoor, maar mn 1e B wedstrijd moet ik nog rijden met haar, ze is dus nog ongeklasseerd en op B niveau

Sowieso ook paarden die thuis een aantal Z oefeningen super kunnen uitvoeren maar die nog nooit in de B of L zijn gestart zie ik niet meteen als Z paard, immers in een proefje moet het allemaal vlak na elkaar en thuis heb je gerust een halfuur de tijd voor je een SB of een appuyement hoeft te laten zien Knipoog
Je bent gewoon de klasse die je op wedstrijd rijd, simpel zat Lachen
en vaak ligt je trainingsniveau een klasse hoger dan je wedstrijdklasse, tenminste das de bedoeling Knipoog

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 07:07

Yvonnelind schreef:
Grapje hoor, maar je moet wel eerlijk blijven; het is geen schande dat je geen wedstrijden rijdt en dat mensen je uitschelden voor 'Penny', daar moet je je niks van aantrekken, want die mensen zijn even vergeten dat ze zelf ooit ook jong en onwetend zijn geweest. Knipoog

Ik ben even oud als haar..... Verward

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 07:14

haha, leuk dit soort topics.. mensen willen graag vertellen hoe goed ze zijn.. ik zou zeggen.. 'laat de foto's maar zien'

mm.. kansje dat er misschien een paar foto's gegoogled worden.. :S

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 07:21

Potterlover: nee hoor, je bent drie jaar ouder.
Profiel is aangepast Haha!

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 07:55

iiCk_angel Bericht onderwerp: Re: Paard Valt achterover als ie steigert..!!Geplaatst: 19-10-06 08:31

Locatie: Tilburg West ik heb al 2 paarden ingereden.. ik heb ze zelf naar de dressuur enzovoort toegebracht.. we zijn al een jaar bezig... ik heb 5,5 jaar ervaring op goeie paarden..
longeren doet ze goed.. loopt mooi naar beneden met mooie ruime gangen.. stapen doet ze ook goed als er iemand op zit.. en we zijn al heel lang bezig.. en onze instructeur zei dat we een stukje mochten gaan draven.. endan gaat t nog fout.. en zeg a.u.b. niet meer dat ik het niet kan omdat ik 11 ben.. ik rijd 5,5 jaar.. niet zo heel lang.. maar heb wel van goeie instructeurs les gehad..

.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Tja... Die is geen 14 jaar !!! ZIE DATUM !!! Bloos

En verder geloof ik niets meer van wat je beweert : IK KAN dit en dat en zus en zo....
Vind het triest dat je zo je aandacht wilt trekken..

Succes met je pony's

develwife

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 08:03

Yvonnelind schreef:
En ga nu niet in een dolle bui vertellen dat je 'bijna Z' bent, want ik denk dat het je nog vies tegen gaat vallen...
Begin gewoon lekker in de B en ga niet opscheppen over wat je al wel kunt, maar wees gewoon trots op dat je netjes rijdt op een 4 jarige zònder dat je hem gaat over belasten met allemaal oefeningen waar jullie nog helemaal niet aan toe zijn.
Veel succes met jullie wedstrijd carriére! Lachen

Ben het hier helemaal mee eens Tong uitsteken

Groetjes

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 08:13

zo zieje maar weer ,je kunt niemand voor de gek houden hier op bokt want alles waordt gecheckt hahaha heerlijk computers

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:27

potterlover schreef:
Yvonnelind schreef:
Grapje hoor, maar je moet wel eerlijk blijven; het is geen schande dat je geen wedstrijden rijdt en dat mensen je uitschelden voor 'Penny', daar moet je je niks van aantrekken, want die mensen zijn even vergeten dat ze zelf ooit ook jong en onwetend zijn geweest. Knipoog

Ik ben even oud als haar..... Verward

O, dat verklaart een hoop...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:38

oh oh oh

het gebeurt toch heel vaak dat mensen,lees kinderen, schrikken van de reacties op bokt, en daarop de foto's wissen of meteen met argumenten komen van ja ik rijd al zo en zo lang en goede instructie en bla bla bla

vooral de kids weten hoe makkelijk het is om je op internet anders voor te doen , en beter voor kunt doen dan je werkelijk bent.
sja en als je dan door de mand valt, dan is dat niet leuk.

ik ben absoluut tegen liegen, maar de kids die in onze ogen net komen kijken ( tm jaar of 13 a 14 m) die liegen makkelijker om iets mooier te laten lijken, kijk eens terug naar je eigen jeugd, toen wilde je ook laten lijken dat je anky al gepasseerd was...
is nog een nasleep van het spelen met barbies enzo denk ik Haha!

ik maak me ook niet druk om zulke topics, vind het alleen maar grappig dat ze dan ineens hun profiel gaan veranderen, maakte ik laatst ook mee met een grietje, die had in haar profiel staan dat haar pony niet aan de teugel kon lopen door een extra spier.
toen ik erom vroeg had ze het snel veranderd, zo zielig, maar oh zo grappig Haha!

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:42

Waar gaat het over?? Haha!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:44

hihi probeer bokt eens voor de gek te houden Knipoog

maargoed blijft dit topic nog over nu het eigenlijk nergens meer over gaat?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:56

Renske_ schreef:
ach thuis&in dromenland rijden we allemaal Z he *LOL*

mijn 3 jarige kan ook wijken & een wending om de achterhand en de inzet van schoudervoor, maar mn 1e B wedstrijd moet ik nog rijden met haar, ze is dus nog ongeklasseerd en op B niveau

Sowieso ook paarden die thuis een aantal Z oefeningen super kunnen uitvoeren maar die nog nooit in de B of L zijn gestart zie ik niet meteen als Z paard, immers in een proefje moet het allemaal vlak na elkaar en thuis heb je gerust een halfuur de tijd voor je een SB of een appuyement hoeft te laten zien Knipoog
Je bent gewoon de klasse die je op wedstrijd rijd, simpel zat Lachen
en vaak ligt je trainingsniveau een klasse hoger dan je wedstrijdklasse, tenminste das de bedoeling Knipoog
misschien is ze wel de nieuwe anky, maar mag ze nog geen naamsbekendheid geven he Haha! Tong uitsteken

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:33

Haha, profiel is alweer aangepast Haha! L1 is eruit, nu rijdt ze nog geen wedstrijden Knipoog

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:53

haha! Jammer dat ze niet meer reageert Tong uitsteken

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:25

Niekoezz schreef:
Penny, penny, penny...

Ach, is ook wel gezellig! Haha!

en weet je wat het grappige is.
ze schrijft in msn taal, en schouderbuitenwaarts bestaat niet eens Tong uitsteken

als het goed is, heette het toch travers Schijnheilig Knipoog ( of ben ik nou heel oplettend Tong uitsteken

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 07:37

Yvonnelind schreef:

O, dat verklaart een hoop...

En wíe reageerden er ook al weer onvolwassen? Rolleyes

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 07:38

schouderbuitenwaarts bestaat zeker en is iets heel anders dan travers

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:32

Citaat:
Niekoezz schreef:

Penny, penny, penny...

Ach, is ook wel gezellig!

ze schrijft in msn taal, en schouderbuitenwaarts bestaat niet eens

als het goed is, heette het toch travers ( of ben ik nou heel oplettend
Niekoezz schreef:
Penny, penny, penny...

Ach, is ook wel gezellig! Haha!

ze schrijft in msn taal, en schouderbuitenwaarts bestaat niet eens Tong uitsteken

als het goed is, heette het toch travers Schijnheilig Knipoog ( of ben ik nou heel oplettend Tong uitsteken

Schouderbuitenwaarts bestaat wel! Maargoed, is dit topic een grap? Vork

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:49

Woh! ik wil weten waar ze lest! binnen 1 dag van geen wedstrijden naar L1!

Dan heeft ze dus eh... 4 proeven gereden
en daarmee minstens 3 keer 3 winstpunten en 1 keer 1 winst behaalt!
En dat op de eerste wedstrijden!! Clown