veel tijd tussen 1e en 2e proef, paard inladen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Isjtar

Re: veel tijd tussen 1e en 2e proef, paard inladen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:03

ik zou je paard dan wel inladen. Dan staat ie ook lekker rustog en kan ie weer even extra energie opladen voor de tweede proef

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 17:18

gewoon inladen. ik had het deze week ook. proef 1 om 9 uur en proef 2 om half 1. lekker een paar uurtjes op de trailer gehad Ja
pas als er minder dan 45 minuten tussenzit blijf ik erop zitten

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 10:58

Als het paard niet in de stress schiet van het laden of het op de vrachtwagen staan, dan zou ik voor het opladen kiezen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 12:46

ze laad op de trailer wel moeilijk, maar ze schiet niet in de stress...

ik ga wel proberen om haar in te laden, lukt het niet ga ik wel stilstaan met haar

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 13:44

Dat is hier in de buurt best veel, De Lutte, Almelo, Lonneker, Denekamp. Er zijn er maar een paar die er twee vlak achter elkaar hebben (Saasveld, Haaksbergen). Er is dan idd maar 1 wedstrijdbak. Ik laad ze ook altijd tussen de proeven. Gelukkig zijn ze niet moeilijk en het wel gewend.

Ze doen dat omdat je dan twee verschillende juyleden voor de proeven hebt. Anders moeten de jury´s ook steeds wisselen.

Ik dacht dat dat dat in de reglementen ook aangepast was, dat als je als vereniging een wedstrijd met 2 proeven organiseert er ook twee verschillende jury`s moesten zijn. Maar dat weet ik niet zeker hoor. Als ik de verhalen hier lees dus niet.