Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Of hebben de "belangrijke" ruiters lak aan de reglementen?
Daarom had ik ook een rood lintje in haar staart gedaan. Ik kom op wedstrijd, er waren 7 mensen aan het losrijden denk ik. Daarvan vragen er 4, wat er in mijn pony d'r staart zit
Een andere reed heel dicht achter mij, en ik zei nog dat ze dat beter niet kon doen. Toen zei zij: hoezo? Ik dus weer van dat ie opeens kon beginnen met bokken. Zeg ze: dat moet ie maar niet doen.
Achja, toen had ze er genoeg van, en toen bokte ze een keer. Nou sorry ik had duidelijk gewaarschuwd. Begon ze daar allemaal te gillen dat ik een gevaarlijke pony heb en dergelijke. De meesten reageerden zo van: Ja, ze heeft het toch aangegeven? En als ie heel erg gevaarlijk is zou ze niet op wedstrijd gaan... 

Pion schreef:
Dus aan alle ruiters met schoppende paarden: doe alsjeblieft een lintje in, voor de veiligheid van anderen en jezelf
Nibbit schreef:Voor de sier?? Staat iig niks over in het regelement
Viva06 schreef:maar wat betekend een groen lintje dan want ik las ergens dat er ook groene lintjes zijn maar waar zijn die dan voor?