Pas na 40 wp promoveren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rozzy

Re: Pas na 40 wp promoveren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:12

hopen dat ze dat niet gaan veranderen , zo komt de B zo vol te zitten dat ze wedstrijden van 2 dagen moeten organiseren met alleen maar B ruiters Nagelbijten / Gniffelen

Tientjeblij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:12

met 20 winstpunten pas over???!! jeetje, wij hebben (onderling) maar 11 wedstrijden per jaar, dan wordt het zowat 2 a 3 jaar in een klasse rijden. Vind ik toch wel erg lang. Vind deze regel ook een beetje onzin eigenlijk

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 16:13

panache schreef:
is het zeker dan dat deze regel komt..

Nee, maar aangezien al zoveel mensen er van hebben gehoord zal er wel iets van kloppen Haha!

En er staat wel vaker iets eerder op bokt dan dat het officieel bekent is Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:14

Wie heeft er tijdelijk een Z geklasseerd paard te leen?
Dan kan ik ff 2 paarden Z gestart hebben
en ik kan ik promoveren wanneer ik wil.

20, zorgen ze dan ook dat hier inde regio er ook 2 proeven per wedstrijd komen (wat niet kan door het aantal deelnemers)

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 16:14

rohotje schreef:
hopen dat ze dat niet gaan veranderen , zo komt de B zo vol te zitten dat ze wedstrijden van 2 dagen moeten organiseren met alleen maar B ruiters Nagelbijten / Gniffelen

Als je paard een net B proefje kan lopen zit je toch zo aan 20?
En zo niet, dan is waarschijnlijk de combinatie nog niet L klaar.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:18

Dat zou echt belachelijk zijn. Scheve mond En als je met 20 pas over zou mogen naar een volgende klasse vind ik al helemaal raar.. Nagelbijten / Gniffelen

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:21

asjemenou schreef:
de regel gaat in vanaf 1 april en is alleen voor dressuur, met springen hoef je helemaal niet meer te promoveren.

Ik heb ook gehoord dat je pas met 20 wp over mag, maar dat stond niet in de mail van de vereniging.

als dat ingaat denk ik dat er heeeeeel veel mensen afhaken, die gaan dan gewoon geen wedstrijden meer rijden. Eerst al WP naar 10 gooien, dan startgeld willen verhogen, en dan nog naar 20 gooien, doe normaal man.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 16:23

Bezigheidstherapie bij de KNHS Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:23

Idd Antoon

Zo ga ik echt twijffelen of ik Zanda ooit uit ga brengen als het tegen die tijd nog zo is...

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:25

runningkawa schreef:
Idd Antoon

Zo ga ik echt twijffelen of ik Zanda ooit uit ga brengen als het tegen die tijd nog zo is...

Dat heb ik dus bij mijn tweejarige ook. Tegen die tijd laat ik haar wel een keer door mijn intructrice uitbrengen in de M2, dan mag ik dr daar ook starten. Dan ben je nog goedkoper uit dan zelf wedstrijden rijden

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:27

asjemenou schreef:
rohotje schreef:

Als je elk weekend weg gaat mischien, maar als je in het indoorseizoen 2 wedstrijden in de maand rijdt en elke keer een winspunt haalt, dan zit je behoorlijk lang in de B.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:03

asjemenou schreef:

1x in de maand weg, 1 proefje, stel je hebt 2 wp elke proef, ben je nog 10 maanden bezig in de B.
Zo gaat de lol er wel vanaf.

En nu maar hopen dat ze de versneld promoveren regeling niet gaan intrekken

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:07

gomir schreef:
Ik zou het wel lekker vinden, dan hoef ik voorlopig nog geen ZZ te starten. Voor het geval de regel die urielle noemt niet ingevoerd wordt of als ik mijn startkaart met de merrie weer eerder aanvraag dan ik ot verkoop Clown

Maar het begint natuurlijk wel een beetje komisch te worden zo Knipoog 1 april 2008 maar verleggen naar 50 dan Haha!

Hoezo? Z2 is toch een verblijfsklasse? Promotie naar ZZGP is niet verplicht. Er worden dan wel niet meer dan 40 wp geregistreerd, maar je mag dan wel gewoon blijven rijden toch.

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:15

Urielle schreef:
asjemenou schreef:

1x in de maand weg, 1 proefje, stel je hebt 2 wp elke proef, ben je nog 10 maanden bezig in de B.
Zo gaat de lol er wel vanaf.

En nu maar hopen dat ze de versneld promoveren regeling niet gaan intrekken

Voor mij ook! Weet dan ook niet of ik echt serieus verder ga!

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:17

asjemenou schreef:
rohotje schreef:

Als je elk weekend weg gaat mischien, maar als je in het indoorseizoen 2 wedstrijden in de maand rijdt en elke keer een winspunt haalt, dan zit je behoorlijk lang in de B.
[/quote]

idd, dit bedoel ik Knipoog niet iedereen gaat ieder weekend weg om twee proeven te rijden en ik ken ook zat combinaties die met ups en downs rijden , de ene keer rijden ze 4 wp's in 2 wedstrijden en de andere keer 4 wedstrijden niets, maar zouden ze het in de L toch echt niet slecht doen. Ik rijd met mijn pony ook niet elke keer een wp, maar toch rijd ik L. Dat betekend toch niet dat ik dan in de B had moeten blijven Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:17

Starbreeze schreef:
gomir schreef:
Ik zou het wel lekker vinden, dan hoef ik voorlopig nog geen ZZ te starten. Voor het geval de regel die urielle noemt niet ingevoerd wordt of als ik mijn startkaart met de merrie weer eerder aanvraag dan ik ot verkoop Clown

Maar het begint natuurlijk wel een beetje komisch te worden zo Knipoog 1 april 2008 maar verleggen naar 50 dan Haha!

Hoezo? Z2 is toch een verblijfsklasse? Promotie naar ZZGP is niet verplicht. Er worden dan wel niet meer dan 40 wp geregistreerd, maar je mag dan wel gewoon blijven rijden toch.

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik rij geen dressuurwedstrijden, ik spring alleen. En in het Z is er nu nog een verplichte promotie naar het ZZ bij 30 winstpunten. En als ik heel eerlijk ben vind ik het Z al wel hoog zat, laat die profs maar lekker ZZ rijden Knipoog

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:20

ja dat heb ik gehoord ja. Opzich is het wel fijn voor mensen die áltijd winstpunten halen en toch nog even in die klasse willen rijden, stel je hebt een super hengst, hij is pas 4 jaar dan mag ie nog geen L1 starten.. Dan is het wel fijn dat je nog in die klasse kan blijven Ja

Ik zit er niet mee eigenlijk Lachen

*die regel van die leeftijden kan ook niet kloppen hoor, ik weet dat niet echt precies allemaal Bloos

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:28

runningkawa schreef:
Wie heeft er tijdelijk een Z geklasseerd paard te leen?
Dan kan ik ff 2 paarden Z gestart hebben
en ik kan ik promoveren wanneer ik wil.

20, zorgen ze dan ook dat hier inde regio er ook 2 proeven per wedstrijd komen (wat niet kan door het aantal deelnemers)

Z pony ook goed Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:47

Dan zal ik ff aan de lijn gaan Haha!

Antoon goed idee om eerst een keer de instructrice te laten starten Ja
Dat kan ik dan ook wel eens doen Ja

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:51

nou fijn dan.. de mensen met steengoede paarden die altijd winnen blijven dus heerlijk 6 maanden in een klasse hangen en blijven alle prijzen weghalen van andere ruiters? Dan zou voor mij werkelijk de lol er compleet af zijn, ben ik dus verplicht om minimaal 20 ( dus ruim 1.5 jaar) wedstrijden te starten voor ik zelf over mag, EN men mag er extreem lang inblijven?
de B raakt straks compleet vol, dat gaat echt niet werken

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:01

@Gomir
Oww zo! Z springen is idd al heel wat *LOL*

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:19

Nou zit de B soms al aardig vol. Laat staan dan. Dan kap ik er denk ik mee. Zo gaat de lol er idd snel af. Nu kun je al vet lang in de B blijven. 30 toch? Nou ik merk bij het springen dat altijd de zelfde winnen en ze hebben ook al erg veel winstpunten. Vooral bij de jeugd blijven ze om de prijzen want dat vinden die meisjes/jongen van 8 tot 12 veel belangerijkere dan het nivo.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:56

Dus als ik het goed begrijp mag ik met mijn paard eeuwig in het L blijven springen? Ongeacht het feit dat ik al met meerdere paarden L heb gesprongen en met mn pony ZZ sprong? Ik zou dan ook pas met 35 winst naar het M kunnen gaan?

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 21:14

als je maar 1 startkaart hebt, heb je dat idd goed begrepen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 21:18

ik start nog niet officieel maar wil dit binnekort wel gaan doen, maar wat is er de lol van om zolang in een bepaalde klasse te blijven hangen?

ik heb hier al de afspraak dat ik met 10 a 12 WP's overga naar de volgende klasse, anders blijf je het maar uitstellen..