Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
panache schreef:is het zeker dan dat deze regel komt..
rohotje schreef:hopen dat ze dat niet gaan veranderen , zo komt de B zo vol te zitten dat ze wedstrijden van 2 dagen moeten organiseren met alleen maar B ruiters
asjemenou schreef:de regel gaat in vanaf 1 april en is alleen voor dressuur, met springen hoef je helemaal niet meer te promoveren.
Ik heb ook gehoord dat je pas met 20 wp over mag, maar dat stond niet in de mail van de vereniging.
runningkawa schreef:Idd Antoon
Zo ga ik echt twijffelen of ik Zanda ooit uit ga brengen als het tegen die tijd nog zo is...
asjemenou schreef:rohotje schreef:hopen dat ze dat niet gaan veranderen , zo komt de B zo vol te zitten dat ze wedstrijden van 2 dagen moeten organiseren met alleen maar B ruiters
Als je paard een net B proefje kan lopen zit je toch zo aan 20?
En zo niet, dan is waarschijnlijk de combinatie nog niet L klaar.
asjemenou schreef:Als je paard een net B proefje kan lopen zit je toch zo aan 20?
gomir schreef:Ik zou het wel lekker vinden, dan hoef ik voorlopig nog geen ZZ te starten. Voor het geval de regel die urielle noemt niet ingevoerd wordt of als ik mijn startkaart met de merrie weer eerder aanvraag dan ik ot verkoop
Maar het begint natuurlijk wel een beetje komisch te worden zo1 april 2008 maar verleggen naar 50 dan
Urielle schreef:asjemenou schreef:Als je paard een net B proefje kan lopen zit je toch zo aan 20?
1x in de maand weg, 1 proefje, stel je hebt 2 wp elke proef, ben je nog 10 maanden bezig in de B.
Zo gaat de lol er wel vanaf.
En nu maar hopen dat ze de versneld promoveren regeling niet gaan intrekken
asjemenou schreef:rohotje schreef:hopen dat ze dat niet gaan veranderen , zo komt de B zo vol te zitten dat ze wedstrijden van 2 dagen moeten organiseren met alleen maar B ruiters
Als je paard een net B proefje kan lopen zit je toch zo aan 20?
Starbreeze schreef:gomir schreef:Ik zou het wel lekker vinden, dan hoef ik voorlopig nog geen ZZ te starten. Voor het geval de regel die urielle noemt niet ingevoerd wordt of als ik mijn startkaart met de merrie weer eerder aanvraag dan ik ot verkoop
Maar het begint natuurlijk wel een beetje komisch te worden zo1 april 2008 maar verleggen naar 50 dan
Hoezo? Z2 is toch een verblijfsklasse? Promotie naar ZZGP is niet verplicht. Er worden dan wel niet meer dan 40 wp geregistreerd, maar je mag dan wel gewoon blijven rijden toch.
runningkawa schreef:Wie heeft er tijdelijk een Z geklasseerd paard te leen?
Dan kan ik ff 2 paarden Z gestart hebben
en ik kan ik promoveren wanneer ik wil.
20, zorgen ze dan ook dat hier inde regio er ook 2 proeven per wedstrijd komen (wat niet kan door het aantal deelnemers)