Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

En dan kan je altijd nog een voorlezer vragen. Stel dat je een blackout krijgt luister je daar naar en anders sluit je je meestal automatisch af vor je voorlezer
tenminste dat heb ik altijd niet altijd even handig want als je ej voorlezer niet hoort heb je meer kans op fouten.
me moeder snap er nooit wat van.
Valentijn schreef:Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar oefen het eerst thuis is in de bak zonder en met voorlezer.
Dan kun je bepalen wat je fijner vint.
Als je je eerste wedstrijd gaat rijden, zou ik zeker een voorlezer regelen. Eerste wedstrijd is vaak erg spannend en heb je zeker te weten last van wat zenuwen.
Wat ik eens bij iemand heb gezien die het proefje uit dr hoofd had geleerd, maar die toch liet voorlezen, was dat ze verkeerd reed. Ze dacht dat het zo moest zoals zij het dacht, en luisterde dus niet naar de voorlezer.
@ Woest: Als de jury binnen in een hokje zit, horen ze niet wat de voorlezer leest. Dat maakt dus helemaal niks uit :)

Kion99 schreef:Zoals de tittel al zegt,
Ik ga morgen op wedstrijd en ik ben er over aan het nadenken om het proefje uit me hoofd te doen.
Maar ik ben bang dat ik alles vergeet als ik de ring in moet.
Heeft iemand ervaring ermee om je proefje uit he hoofd te doen?
En misschien ook tips.
groetjes
Owja ik start L2 dus niet zo´n heel ingewikkeld proefje
(proefjes kan je vaak van internet afhalen als je niet zon boekje hebt!
) dan gaat ze gewoon lopen bij stap en ze doet alles keurig

raydancer schreef:voordeel van hem uit je hoofd leren is dat je goed vooruit kan denken.