Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chrissie schreef:als ik hier wat wedstrijdresultaten lees, over het algemeen zijn het bijna alleen maar goede resultaten. Zijn de bokkers nou gewoon zo goed of worden de slechte resultaten gewoon niet geplaatst ?;)
Zep schreef:Ik moet wel zeggen dat ik soms vraagtekens plaats bij mensen die verschrikkelijk blij zijn met hun 140 punten. In mijn ogen moet je je dan in een hoekje gaan zitten schamen, maar dat zal wel aan mij liggen. Als je 145 punten scoort heb je gewoon verschrikkelijk slecht gereden. Of dat noui met een jong paard was of niet, of de bodem nou slecht was of niet, boeit niet. Dan kun je er nog wel iets positiefs uithalen (je paard liet bijvoorbeeld een prachtige piaffe zien toen er wat tuigpaarden voorbij kwamen![]()
dat hij verder niet meer te sturen was vergeten we voor het gemak maar even), het blijft slecht. Als je hem gewoon goed voor elkaar had gehad had je namelijk met 2 hoeven in een neusgat 170 punten gescoord.
Goed presteren zegt wel degelijk wat over goed rijden!!
Citaat:Dus Eyes en Jasmijn, als ik weer eens k..punten heb, mogen jullie het verslagje neerzetten.
Jura schreef:Het maakt mij absoluut niet uit, ik zou alle resultaten op bokt zetten. Alleen kan ik het me wel voorstellen dat als je steeds slechte resultaten haalt, dat je dan een keer stopt met dat te vermelden. Ik ben zelf trouwens sowieso niet tevreden als ik onder de 160 punten haal, maar ik heb er geen problemen mee om dat te vertellen, gelukkig heb ik met Razin nog niet onder de 160 gereden. En geluld wordt er toch wel, of je nou hoge of lage punten rijdt, je kan toch niet rijden.
Jura schreef:En geluld wordt er toch wel, of je nou hoge of lage punten rijdt, je kan toch niet rijden.
ineke schreef:M.i wordt er wel eeeeeeeeerg veel druk gelegd op een wedstrijd er wordt gereden alsof er de wereld vanaf hangt ,terwijl het gewoon maar : nieuwe ronden ,nieuwe kansen is . Met het paard wordt omgegaan alsof t een brommer is :gas geven,en dan moet ie t doen .Doet ie t dan niet dan schaamt men zich ervoor en durft t niet te vermelden ,of gaat allerlei excuses verzinnnen.