wedstrijd-outfit, wat zien ze graag?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 18:23

ik heb een startkaart en kan via de ponyclub starten, ze hebben niet echte een voorschrift (ja gewon wedstrijdkleding, en je mag een dekje van de ponyclub gebruiken (krijg je een) waar de naam op staat, maar je mag ook een eigen wit dekje gebruiken...

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 19:30

ik heb een nette witte rijbroek. horka rijjasje. bit, beugels enz. in het koper. en een gewoon wit sjabrak (zoals margreet aangeeft)

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 20:08

Dus de voorlezer moet ook in wedstrijdtenue? Dat zie je toch niet vaak of wel?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 21:20

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 22:36

Fitzroy schreef:
Voor de rest vind ik de wedstrijdoutfit van Lautje erg mooi. Donkerblauw rijjasje met een lichtgele broek, staat echt prachtig!

Om een indruk te krijgen (momentopname Haha!)

Afbeelding

Lautje is de laatste tijd wat minder op Bokt (druk), maar toevallig viel mijn oog op jouw opmerking en zelfs ik ga er spontaan van blozen... Tja, 't is mijn zusje en half mijn peerd, en het staat idd ècht super. Ook nog een lichtgeel sjabrak, maakt het helemaal af! Cool

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 13:46

Bedoelen jullie met die polypads deze:

Afbeelding

Ik vind deze helemaal niet lelijk, ze zijn wel leuk voor het crossen. Voor dressuur zie ik ze liever gewoon 4kant met of zonder punt. Wat ik echt lelijk vind is een zadelvormig, dan zie je der gewoonweg niks van.
Bij mij is alles gewoon zwart, wit en zilver.
Voor jumping ga ik dezelfde kleuren gebruiken denk ik, misschien mijn babyblauwe dekje. En voor crossen ga ik maïsgeel dekje (met punt), witte beenbeschermers met gele tape, en voor mezelf witte rijbroek en geel t-shirt. Ik moet alleen nog een bodyprotector kopen. (waarsch zwart)
xxx

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 19:53

Ik rijd met een bordeaux jasje:S vind het afschuwelijk, maar het moet, is van de club... Verder vierkant wit shabrak, beige broek (ookal zo'n regel van de club) en voorderest niks bijzonders.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 07:49

Ik heb een witte vierkante sjabrak met een rood-wit-blauwe rand, staat erg mooi op een zwart paard.
Verder heb ik alles zwart-wit, maar een bruin zadel (voor springen met bruine chabrak, zadelvormig) en zwart hoofdstel, koperen beugels.
Een unieke combinatie. En het staat ook nog mooi Haha!

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:51

Ik rijd met een blauwe trui, iedereen van mijn club. Ik heb oon en gewoon vierkant dekje met afgeronde hoeken, dat vind ik het mooiste.

Zade;vormig vind ik helemaal niet lelijk hoor, voor springen denk ik dat ik er ook mee ga rijden.
Zo'n vierkant dekje is eigenlijk ook onzin, want het is alleen om zweet op te nemen dus is vierkant overbodig, toch rij ik er ook mee hoor!
Maar lelijk vind ik echt overdreven!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:03

Afbeelding zo zie ik er dus op wedstrijd uit:S