rotweer, niet goed geoefend voor wedstrijd

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Rebeccatjuh

Re: rotweer, niet goed geoefend voor wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:28

Ik zou gewoon gaan!
Je bent toch altijd een ervaring rijker, of het nou goed gaat of niet.

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 23:21

Cerize schreef:
Heb even niet meer kunnen reageren omdat ik problemen met de computer had. Ben toch gegaan en ......
dramatisch. Gelukkig hadden we een heel aardige jury ze vond het 'jammer van al die spanning'. Geloof dat ik in het vervolg toch maar afzeg.
Mijn paard is echt gek, het leek wel of hij beledigd was. 'Wat denk jij nou, heel de week niet rijden en dan op wedstrijd, ben je gek ofzo???'''' Nou ja, we hebben wel gelachen, dus dat is ook weer iets!!!!!

Jammer dat het niet gelukt is,volgende keer beter,weer een ervaring rijker en misschien dat je hem de volgende keer eerst op het wedstrijdterrein ergens kunt longeren voor je erop gaat dat de spanning er dan wat af is voor je erop gaat.

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 20:24

Morgen start ik een wedstrijd waar ik nog geen keer mee in de bak gereden heb. We weten ook totaal niet hoe hij daar op gaat reageren. Maar ik ga er gewoon heen juist om te kijken hoe hij het doet. Het is een onderlinge wedstrijd maar goed.

Vorige keer ben ik met een Fries gehad die net een keer of 5 een zadel op haar rug had gehad (met rijden in de wei) Ik hoorde het toen een paar dagen van te voren. Ik ben toch heen gegaan, zelfs 2x perongeluk de bak uitgereden maar gelukkig kon ik er wel om lachen, en de jury ook. Ik had alsnog een leuke dag gehad, en een uur in de manege is veel duurder dan die 3 euro startgeld. De punten waren ook nog aardig.

Jadee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 20:29

Ik zou gewoon gaan je. Als het niet goed gaat jammer dan je weet zelf waarom het komt en dan moet je maar denken volgende keer beter Lachen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 21:10

Ik heb morgen wedstrijd, en heb een week niet op een paard gezeten. Moet op een voor mij vreemd paard starten, heb er vorige week een les mee gehad, maar verder niks. Ook met Amo niet kunnen rijden afgelopen week, dus maar afwachten. Haha!