dus als je lekker een B proefje kunt rijden heb je hier volgens mij alleen maar voordeel bij tijdens het parcour
en misschien vind je de dressuur straks wel zo leuk dat je er mee doorgaat
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

protonja schreef:ik ben ook alleen een springruiter en toen ik mijn winstpunt in de dressuur moest halen, ben ik voordat ik moest naar de jury gegaan en uitgelegd dat ik alleen 1 winstpunt moest halen omdat ik wou springen. ze zagen ook al dat ik de dressuur wedstrijd met een springzadel reedmaar in ieder geval had ik net 156 punten(oude telling)
dus was helemaal blij want had bij voorhand al de week erna ingeschreven voor springen
![]()
dus succes
Ik ben nu al bang voor die ene winstpunt die ik nodig heb.. Al moet het wel lukken, mijn paard kan best een B proefje lopen met winst, denk ik. alleen ik ben helemaal niet gemotiveerd voor de dressuur en mijn paard ook niet dus dat kan het nog wel moeilijk maken denk ik.Anoeska schreef:Als je niet eens 1 WP in de B kan rijden, dan denk ik niet dat je klaar bent om te gaan springen. Die regel is er natuurlijk niet voor niks.
Dus mijn tip, gewoon lekker dressuurmatig doortrainen en die winstpunt in een paar maanden halen.
Anoeska schreef:Als je niet eens 1 WP in de B kan rijden, dan denk ik niet dat je klaar bent om te gaan springen. Die regel is er natuurlijk niet voor niks.
Dus mijn tip, gewoon lekker dressuurmatig doortrainen en die winstpunt in een paar maanden halen.