Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
voorheen duurde het volgens mij nooit zo lang?

CGJ12 schreef:Wordt weer fijn als iedereen straks weer 6 coupons moet opsturen om mee te mogen doen aan de Regionale Kampioenschappen........
Deelnemer wannabee: "Sorry, maar de aangevraagde coupons van Oktober zijn nóg niet binnen, ik heb er nog maar 5!"
Regio: "Wat náár nou zeg ,.... maar regel is regel........ dat zei Rita ook al, dus dan doe je dit jaar gewoon een keer niet mee. Zó erg is dat toch niet?"
***Proest***
Chocolaatje schreef:Maar jij betaald dan wel gewoon, neem ik aan?
krijg ik na 6 weken via het secretariaat te horen dat het voorblad van het paspoort er nog bij moet.. Ik direct per mail de betreffende pagina gemaild.... krijg ik 3 dagen later (na het weekend) een mail terug dat er geen stempel op de transpondercode staat dus dat ik geen startkaart krijg!!!!
ik heb direct gebeld om te vragen wat dat voor onzin is.....Het betreft een paard die als 3-jarige is gechipt op de keuring dd 22-7 het paspoort is afgegeven in hetzelfde jaar 16-10. In dat jaar mochten de bonden geen stempel over de barcode plaatsen omdat dan de code niet meer leesbaar zou zijn.
oversized schreef:Whaaaahahahaha ja dat had ook gekund, maar nee hoor. Ik heb inmiddels met meerdere mensen gesproken en de regels zijn deze zomer aangescherpt na het debacle tijdens de Hippiade deze zomer waar mensen werden gediskwalificeerd omdat er geen stempel in het paspoort stond en dus regel is regel.... GEEN STARTKAART ZONDER STEMPEL..... grrrrrr kan er nog steeds boos om worden maar we hebben het er maar mee te doen. Oplossing paspoort op de post en wachten tot die terug is.... zijn we in ieder geval weer 2 weken verder minimaal dan bedoel ik
oversized schreef:Ja dat heb ik ook al gedacht, maar ik moet toch al betalen omdat ik inmiddels al op blanco coupons ben gestart.... die vlieger gaat dus helaas ook niet meer op..... hmmmmm
)