Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bambino

Re: Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 19:01

Ja was zeker kostenloos heb het gevraagd wat de kosten van blanco coupons waren en die waren niks

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 19:08

Gelukkig maar.. Heb geen zin om ze voor dit gedoe €32,- te betalen.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 20:05

Ik wacht ook al een aantal weken en heb in de tussentijd gewoon met blanco coupons gestart zonder combinatienummer. Blanco coupons zijn er voor als je nog geen startkaart en coupons hebt, maar die wel hebt aangevraagd. In dat geval KAN je dus helemaal geen combinatienummer hebben. Als je maar een persoonsnummer hebt (duzzzzzzz als je maar lid bent van de KNHS bedoelen ze daar mee) laat je niet angstig maken. KOmt met blanco coupons echt wel goed!! Ik gebruik ze geregeld en heb bij geen enkel nieuw paard nog een combinatienummer maar dat lijkt me logisch anders heb je namelijk al een startkaart van dat paard....

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 21:25

Maar jij betaald dan wel gewoon, neem ik aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:33

Ik belde ook de KNHS omdat ik na 7 weken mijn startkaart niet had (inmiddels 9 weken en nog niet) Vroegen ze: mogen we je combinatienummer? Ik vragen ja van welk paard???
Van het paard wat je nu gaat starten.

Knap want ik heb geen nummer met hem dus weet het ook niet.

Oja dat was wel erg slim van mij.

Kwam de man aan de telefoon meteen met het idee om wat blanco coupens op te sturen. Dag later had ik ze binnen.

Zal morgne nog eens bellen hoe ze ervoor staan!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 22:58

Wanneer je nog geen combinatienummer hebt, maar wel je startkaart al hebt aangevraagd, kun je op een blanco coupon starten.

Vul zoveel mogelijk gegevens wel in en zet bij comb.nummer: is aangevraagt. Je punten worden dan namelijk wel gewoon verwerkt.

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 10:40

Waarschijnlijk wordt de KNHS doodgegooid met klachten over vertarging mbt startkaarten. Anders geven ze echt niet zo snel Blanco coupons weg Nagelbijten / Gniffelen

omaxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 12:08

bij mij duurde het ongeveer 6 weken voor dat ik 'm binnen had..... de blanco coupon duurde ongeveer een week.
maar wel KL*TE dat 't allemaal zo ontzettend lang moet duren! Boos! voorheen duurde het volgens mij nooit zo lang?

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 12:15

Bij ons zijn er ook mensen die eind september al hun startkaart voor oktober hebben aangevraagd. We wijn nu 6 weken verder en die startkaarten zijn er nog niet...
Ik heb net van de week een startkaart voor januari aangevraagd. Ik ben benieuwd...
Voor de ZZGP-ruiters maakt het gelukkig niet uit. In januari heeft het KNHS toch nog niet veel op de planning staan... Vork

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 13:02

Wordt weer fijn als iedereen straks weer 6 coupons moet opsturen om mee te mogen doen aan de Regionale Kampioenschappen........ Nagelbijten / Gniffelen

Deelnemer wannabee: "Sorry, maar de aangevraagde coupons van Oktober zijn nóg niet binnen, ik heb er nog maar 5!"
Regio: "Wat náár nou zeg ,.... maar regel is regel........ dat zei Rita ook al, dus dan doe je dit jaar gewoon een keer niet mee. Zó erg is dat toch niet?"

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:16

CGJ12 schreef:
Wordt weer fijn als iedereen straks weer 6 coupons moet opsturen om mee te mogen doen aan de Regionale Kampioenschappen........ Nagelbijten / Gniffelen

Deelnemer wannabee: "Sorry, maar de aangevraagde coupons van Oktober zijn nóg niet binnen, ik heb er nog maar 5!"
Regio: "Wat náár nou zeg ,.... maar regel is regel........ dat zei Rita ook al, dus dan doe je dit jaar gewoon een keer niet mee. Zó erg is dat toch niet?"

Haha! ***Proest*** Haha!

Hoe bedenk je het toch soms....

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:33

Nou ik hoop niet dat het ook zo lang duurt om nieuwe coupons te krijgen. Heb ze net besteld!

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 15:48

Ja, vervelend zo'n achterstand.
Heb hier t secretariaat van de vereniging en de coupons waren wel netjes optijd binnen.
Startkaarten idd niet.

Zit nu zelf ook nog te twijfelen of ik er nog 1 voor 2006 ga aanvragen voor Ko.
Heb er natuurlijk weinig aan als ik nog net 1 of 2 wedstrijden in december mee kan rijden omdat zij zo achterlopen.

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 20:33

Ik wacht inmiddels al vier weken op mijn startkaart en coupons..

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 20:38

Ik wacht al 2 maanden op mijn startkaart. Nog even en ik hoef hem niet meer. Maar dan betaal ik ook niets!!! Het is nl een WINTER startkaart (van okt tot eind dec) het is nu al half nov :S .. heb nog maar 2 wedstrijden staan met dat paard. Haha, sorry kan me hier echt heel boos om maken!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 21:00

Ik wacht al meer dan 2 weken op nieuwe startcoupons! Morgen maar even bellen want ik heb zondag wedstrijd en geen coupons meer!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 23:40

Ik had mijn coupons besteld en dacht dus lang te moeten wachten, maar tot mijn verbazing lagen ze dezelfde week nog op de deurmat. Ik wist niet wat ik zag, ze kunnen het dus wel Clown
Met dat betreft heb ik op zich ook een hele mooie verzameling van startkaarten die telkens opnieuw moesten worden gestuurd vanwege de fouten Clown

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 07:00

Chocolaatje schreef:
Maar jij betaald dan wel gewoon, neem ik aan?

Yep helaas wel ja......

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 07:14

Grrrrr ik wordt nu echt helemaal gek..... (even voor CGJ: ja ik was al een beetje gek maar nu ....) Boos! Boos! krijg ik na 6 weken via het secretariaat te horen dat het voorblad van het paspoort er nog bij moet.. Ik direct per mail de betreffende pagina gemaild.... krijg ik 3 dagen later (na het weekend) een mail terug dat er geen stempel op de transpondercode staat dus dat ik geen startkaart krijg!!!! Boos! Boos! ik heb direct gebeld om te vragen wat dat voor onzin is.....Het betreft een paard die als 3-jarige is gechipt op de keuring dd 22-7 het paspoort is afgegeven in hetzelfde jaar 16-10. In dat jaar mochten de bonden geen stempel over de barcode plaatsen omdat dan de code niet meer leesbaar zou zijn.
Bij dit paard zijn al eerder 2 startkaarten afgegeven. De laatste startkaart is afgegeven 28-03-2006 dus dit jaar maar nu wordt er geen startkaart meer afgegeven omdat er geen stempel op de barcode staat!! Voor de goede orde er staat dus wel een stempel op maar niet over de barcode. Ik heb dus wel even geinformeerd waarom men dat dan niet zo'n 7 weken eerder kan vertellen zodat die stempel er inmiddels al op had kunnen staan!! Ik heb namelijk direct na de fax gebeld en gevraagd of de fax volledig was aangekomen. Op dat moment had de medewerkster mij al kunnen vertellen dat ik geen startkaart zou krijgen ivm die stempel volgens mij. Tja dat is dan even fout gegaan en hoe dat kan dat weten ze even niet!! Hier wordt ik dus wel een beetje pissed van........ Boos!

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 07:24

Maar oversized, het kan ook zijn dat een medewerktster dat van die stempel heeft 'besloten'. Die mensen zijn volgens mij echt niet zo intelligent --> Een vriendin wilde telefonisch coupons bestellen (iedereen weet dat dat schriftelijk moet, behalve mijn vriendin), wordt ze bij de KNHS víjf keer doorverbonden tot ze iemand aan de lijn krijgt die weet dat dat alleen schriftelijk kan. Vier mensen daar achter de telefoon weten dus niet eens dat coupons schriftelijk aangevraagd moeten worden.. Dát vind ik echt erg.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 07:27

Whaaaahahahaha ja dat had ook gekund, maar nee hoor. Ik heb inmiddels met meerdere mensen gesproken en de regels zijn deze zomer aangescherpt na het debacle tijdens de Hippiade deze zomer waar mensen werden gediskwalificeerd omdat er geen stempel in het paspoort stond en dus regel is regel.... GEEN STARTKAART ZONDER STEMPEL..... grrrrrr kan er nog steeds boos om worden maar we hebben het er maar mee te doen. Oplossing paspoort op de post en wachten tot die terug is.... zijn we in ieder geval weer 2 weken verder minimaal dan bedoel ik

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:10

oversized schreef:
Whaaaahahahaha ja dat had ook gekund, maar nee hoor. Ik heb inmiddels met meerdere mensen gesproken en de regels zijn deze zomer aangescherpt na het debacle tijdens de Hippiade deze zomer waar mensen werden gediskwalificeerd omdat er geen stempel in het paspoort stond en dus regel is regel.... GEEN STARTKAART ZONDER STEMPEL..... grrrrrr kan er nog steeds boos om worden maar we hebben het er maar mee te doen. Oplossing paspoort op de post en wachten tot die terug is.... zijn we in ieder geval weer 2 weken verder minimaal dan bedoel ik

Ik vraag me af of ik dan dit jaar nog wel zou starten. Januari komt wel lekker dichtbij zo. Die twee of drie wedstrijden zou ik dan nog wel kunnen wachten...
Dan heb jij je coupons en startkaart alvast in huis voor januari.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:12

Ja dat heb ik ook al gedacht, maar ik moet toch al betalen omdat ik inmiddels al op blanco coupons ben gestart.... die vlieger gaat dus helaas ook niet meer op..... hmmmmm

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:18

oversized schreef:
Ja dat heb ik ook al gedacht, maar ik moet toch al betalen omdat ik inmiddels al op blanco coupons ben gestart.... die vlieger gaat dus helaas ook niet meer op..... hmmmmm

Maar telt dat resultaat wel mee dan? Want hadden ze je paspoort gecontroleerd was je gedisqualificeerd. ( Mocht er een mierenn**ker hebben gezeten...)
Het is toch eigenlijk een fout van de KNHS. Ik zou nog wel even stampei schoppen... (maar dat ben ik... Knipoog )

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:19

Dus... Ik moet de startkaart die ik pas per april hoef te hebben maar vast aanvragen??