1 winstpunt te weinig..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaB

Re: 1 winstpunt te weinig..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:01

Ik weet dat gekke_koei.. Het heeft wel eens 2 maanden geduurt.. Maar ik vind het vreemd dat een wedstrijdsecretariaat je daarop aan spreekt..

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:52

vraag me af of een secretariaat op eigen initiatief deelnemers gaat controleren. Je valt door de mand op het moment de KNHS de uitslagen gaat bijwerken.
I snap eigenlijk niet zo goed dat men op het scherpst van de snede over wil naar de volgende klasse.
Voor mij is 1 wp per proef een teken dat je het gevraagde dusdanig toont dat je klaar bent voor de volgende klasse, 2 wp-en is een teken dat je 'moet' promoveren als je kunt en wilt.. een soort schopje richting volgende klasse Haha!
maar dat is mijn mening Haha!

dollemina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 00:00

Ik mis ook 3 winstpunten.
De winstpunten die ik op een wedstrijd van de zomer haalde zijn op de een of andere manier niet bij de KNHS aangekomen.
Het was nog wel een groot CH.
Maar daar zit ik niet mee. Heb winstpunten genoeg.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 00:02

ik keek daar nooit naar, ging gewoon over maar had wel altijd mijn coupons en protocollen bewaard Lachen

Jadee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 16:10

Maar ja ik heb gemaild nog niets terug gehad.. als ze morgen neit mailen ga ik bellen.

Mjaa ik hoef ook niet persee door hoor ik ga namenlijk 12 nov. nog B starten maar ik vind het gewoon niet eerlijk als ik een wintpunt voor niks gereden heb Lachen

oja en het wedstrijd secretariaat houd altijd alle standen bij van de jeugd enzo.. en ze stuurt ook de starcoupons op enzo.. this gewoon waar je voor kiest Lachen ik vind het wel handig..Tong uitsteken