hebben jullie een sponsor?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: hebben jullie een sponsor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:53

Sjonniej schreef:
Een dekje met logo ofzo gaat misschien nog lukken als je in het M/Z zit, maar eerder hoef je daar niet op te rekenen.

Valt tegen hoor. Er is nog nooit iemand naar me toe gekomen met de vraag of ikmet een dekje wilde rijden.
Om eerlijk te zijn zit ik ook niet te wachten op een sponsor. Ik betaal liever alles zelf. Zo blijf ik eigen baas en kan ik vol trots zeggen dat ik overal zelf voor gewerkt heb!

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 17:57

Jippie schreef:
Sjonniej schreef:
Een dekje met logo ofzo gaat misschien nog lukken als je in het M/Z zit, maar eerder hoef je daar niet op te rekenen.

Valt tegen hoor. Er is nog nooit iemand naar me toe gekomen met de vraag of ikmet een dekje wilde rijden.
Om eerlijk te zijn zit ik ook niet te wachten op een sponsor. Ik betaal liever alles zelf. Zo blijf ik eigen baas en kan ik vol trots zeggen dat ik overal zelf voor gewerkt heb!

daar heb je ook gelijk in, ik wil ok graag alles zelf betalen maaja voorlopig ben ik bezig met men b rijbewijs daarna me e en dan een auto en een trailer..

puck81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 18:32

Ik heb geen sponsor en als basisruiter vind ik dat ook van de zotte.....

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 10:30

luwaniej1 schreef:
daar heb je ook gelijk in, ik wil ok graag alles zelf betalen maaja voorlopig ben ik bezig met men b rijbewijs daarna me e en dan een auto en een trailer..

Je wilt dus een veewagen gesponsord krijgen, maar je hebt nog niet eens je B-rijbewijs Verward

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 10:39

Sjonniej schreef:
luwaniej1 schreef:

Je wilt dus een veewagen gesponsord krijgen, maar je hebt nog niet eens je B-rijbewijs Verward

als het moet heb ik die binnen een paar weken en als ik vandaag een veewagen heb ga ik morgen niet meteen op wedstrijd hoor. maaja aan deze onnodige reactie heb ik dus geen fluit Slapen

ciao

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 10:45

*zucht*
Ga eerst eens realistisch nadenken.

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-06 11:21

Sjonniej schreef:
*zucht*
Ga eerst eens realistisch nadenken.

Joh lees men vraag eerst. mijn vraag is HEBBEN JULLIE EEN SPONSOR!!!! Je bent toch niet kippig?
net zo iets als vraag: hoe oud ben je? antwoord: ik heb gister boerenkool gegeten. Koe Koe

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 12:06

ja ik word gesponsord door uwstal.nl

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 22:33

nee, ik heb ook geen sponsor.
zou het wel leuk vinden, gewoon zo'n dekje of jas met hun logo d'r op.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 22:53

Citaat:
40000? een goede oude tweedehands ben ik al tevreden mee hoor (van 4000)

neem van me aan, zo'n goede oude waarvan ik denk dat ik weet wat je bedoeld, is niet echt goede reclame voor de meeste bedrijven.

naast mijn vader, mijn vadersbedrijf en de ruitersportzaak waar ik werk (die me een beetje sponseren) heb ik geen sponsor.

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 22:56

Jaaaaa...
Mijn vader Haha!
Hij mest, doet mijn paarden in het land en...ik rij in zijn auto en met zijn trailer Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:21

Ja zeker

1) Mijn ouders, vooral mijn vader, die is zelf ook gek op paarden en rijdt ook
2) Mijn neef, heeft een deel van de trailer gesponsord in ruil voor belettering.

Verder kom ik niet in aanmerking voor sponsoring. Heb al een tijd geen wedstrijd gereden en de startkaart voor volgend jaar voor mijn huidige paard moet ik nog aanvragen. Heb ik die eenmaal dan ga ik weer in de B beginnen, dus dat is voor sponsors van buitenaf natuurlijk niet aantrekkelijk. Volgens mij geldt dat in principe voor het grootste deel van de basissport.

phantom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:07

Nee, heb geen sponser.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:19

Ik ga per een januari starten en heb dan waarschijnlijk wel een sponsor samen met een stalgenootje. Zoals al eerder gezegd is dit gewoon voor de leut en is het idd een bekende die ons zal ngaan sponsoren met dekje, deken en een jas ofzo. Waarschijnlijk zal ook de trailer nog wel worden beletterd.

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:37

Ja ik heb een witte fleece deke met hals gekregen met Bon Ton Kappers erop.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:40

ik ben nu bezig met een sponsor contract met een bekend autobedrijf, gaat waarschijnlijk per 1 januarie in, we moeten nog ff kijken wat er dan precies gesponsort gaat worden.. wij zijn nog aan het onderhandelen Knipoog ga de naam nog niet noemen zolang niets zeker is, maar als het zover is dan zit ik goed Knipoog

naomi_jamir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:05

zou i heel graag willen mar heelaas

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 22:48

Jippie schreef:

Beter had ik het niet kunnen omschrijven!! Ik ken mensen die hoeven hun handje maar op te houden en ze krijgen alles van pappa-lief, maar hebben totaal geen besef van de waarde van spullen. Nee hoor voor mij ook geen sponsor. Ik werk liever voor mijn spullen, dat geeft veel meer voldoening.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 00:17

Ik word gesponsord door horsevision ruitershop.
Ik heb een wedstrijddekje en een fleecedeken met logo van ze gehad.
Verder kan ik niet veel verwachten rij pas vanaf half juli wedstrijden en rij nog maar L2 maar ik vind dit al super.

Manon79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 13:21

Haha!
Ik heb een eigen bedrijf dus ik sponsor mezelf! Het scheelt me dus sowieso 19% (de btw), want die kan ik aftrekken. Daarnaast kan je sommige dingen ook compleet afboeken als promotie materiaal. Kijk eens om je heen of je iemand kent met een zaak....

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 16:47

luwaniej1 schreef:
Romykiki schreef:
Aha, dat is wel balen ja.
Voor de héle grote bedragen heb ik geen sponsor,(trailer met terreinwagen zou leuk zijn Clown)
Maar voor de leuke dingetjes is het wel mooi Lachen

Misschien maar heel onbeschoft gaan rondmailen bij (online)ruitersportzaken ofzo, ach.. Nee heb je Ja kun je krijgen, ze kennen je toch niet Clown

heb idg een advertentie gezet op marktplaats Clown

Haha heeft het geholpen? Ik ben ook op zoek Tong uitsteken idd voor de kosten van de wedstrijden haha mijn ma vind het allemaal wat te duur worden Clown zelf rijd ik M

yvette92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 19:53

Wij hebben een eigenbedrijf en dat heeft op sommige momenten toch wel wat. Ze hebben af en toe best geld voor me over.
Ik heb wel een sponsor gehad. Ofja, zo leek het.
Mijn opa kocht zogoed als alles wat ik echt nodig had.
tot dat hij overleed Boos! en nu moeten we alles zelf betalen Knipoog valt vies tegen.
Maar ik denk dt als je eens bedrijven langs gaat alles uit legt en het belangrijkste zelf in de prijzen rijd ofja. in iedergeval hoog op rijd dat het wel goed komt. Maar of je zo ver bent? dat weet ik neit

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:53

*kucht*
érrug stoffig topic. Ik TeM.

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 00:48

Hahaha idd een oud topic van mij.. maar nee had niet veel opgeleverd,. Inmiddels anderhald jaar verder rijd ik M2 en betaal alles zelf nu dat met een vaste baan kan. ben bezig met me e rijbewijs en trailer. de auto er voor heb ik al Tong uitsteken

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 05:25

Sjonniej schreef:
Sorry, het klinkt heel hard maar je hoeft er niet op te rekenen dat zomaar iemand jou eventjes een veewagentje sponsord. Dan zal je je toch eerst moeten bewijzen, de sponsor moet er tenslotte wel wat aan hebben. Zeker een financiële bijdrage zal je niet zomaar krijgen als je 'maar' gewoon in de basis leuk meerijdt. Een dekje met logo ofzo gaat misschien nog lukken als je in het M/Z zit, maar eerder hoef je daar niet op te rekenen.

Zelf hebben wij kleding gesponsord gekregen, dus truien, polo's etc. Maar dit zijn kennissen die gewoon van alles 3 dingen extra hebben bestelt, dan alleen voor zichzelf en de werknemers.

Dat is echt onzin!
Als je een nette tweedehands trailer op de kop tikt en hier een belettering van het bedrijf op zet, dan is dit voor het bedrijf al interessant. Zij zijn dan gerust bereidt om de aanschafkosten van de trailer te betalen. Evt blijft de trailer ook eigendom van het bedrijf. Kunnen ze hem ook altijd weer verkopen.

Het gaat er dan echt niet om hoe hoog je rijdt, maar hoe vaak je rijdt. Want iedere keer dat de trailer op de weg zit, is het reclame voor dat bedrijf. Als de trailer dan ook nog eens "zichtbaar voor weggebruikers' gestalt staat, is het nog beter. Daarbij komt dat het aftrekbaar is van de belasting.

Dus reclametechnisch echt wel interessant!