Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Tody schreef:Inderdaad, overheen dus!
Maar toch, er zijn andere manieren (van voorbereiden). Het is natuurlijk als veiligheid achter de hand nooit af te raden.
Maar als je bang bent er af te vallen - klinkt vast bot, maar goed - zou ik nog even lekker thuis blijven rijden, of les nemen - desnoods op een mak paard - .
Ik vind dat altijd zo naar, mensen die hun paard niet onder controle hebben op een wedstrijd!
Maar dat zal vast niet het geval zijn, dus.... lekker over de jas dragen, eronder is echt geen gezicht!

Maar toch, er zijn andere manieren (van voorbereiden). Het is natuurlijk als veiligheid achter de hand nooit af te raden.
Maar als je bang bent er af te vallen - klinkt vast bot, maar goed - zou ik nog even lekker thuis blijven rijden, of les nemen - desnoods op een mak paard - .
Ik vind dat altijd zo naar, mensen die hun paard niet onder controle hebben op een wedstrijd!
Maar dat zal vast niet het geval zijn, dus.... lekker over de jas dragen, eronder is echt geen gezicht!

Alane schreef:Over het jasje
En ook met dressuur gewoon omlaten, mijn docher heeft er vaker complimenten over gehad dan dat ik het idee had dat ze benadeelt zou zijn vanwege die BP.
Met haar jonge paard start ze as weekend voor het eerst dressuur en gewoon met BP.

Cassidy schreef:Er overheen. En voor een dresuurwedstrijd zou ik hem helemaal aflaten.

Tody schreef:edit: Enneh, Destinietje??? Fraaie foto's in je profiel, ik heb er smakelijk om gelachen. Is dat nu een "vuillak"???

. 

fargo schreef:Op de beschrijving van mijn bodyprotector stond expliciet dat je iets duns er onder moest dragen en de bodyprotector dus ZO dicht mogelijk op de huid moest dragen. Alles wat je er onder doet verstoort de werking (je wil je botten en je lichaam beschermen niet je jasje! haha). Er stond dus ook vermeld dat je jas er in principe overheen moet of het nu mooi is of niet of het moet een erg dun jasje zijn dat er makkelijk onderpast.. (je hebt soms van die dunne regen/windjacks die er evt wel onder passen). De bodyprotector moet je lichaam volgen en er dicht op zitten.. Als je er mooi uit wilt zien kun je hem maar beter niet dragen hahaha![]()
.

.
.