Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
orri schreef:Hahahaha ik vind dit wel grappig, klinkt bijna alsof er een zwarte lijst bestaat met juryleden![]()
Op www.startlijsten.nl staan startlijsten (duh) wel in excel dus ik heb er zelf nog niks aan.
Citaat:Op www.startlijsten.nl staan startlijsten (duh) wel in excel dus ik heb er zelf nog niks aan.
Gail schreef:Je krijgt toch van tevoren startlijsten waar jury opstaat? Dan kan je toch afmelden? Alleen kan jeje volgens mij alleen afmelden voor de tweede proef, en neit voor de eerste...
Lovely schreef:Over onaantrekkelijke combinaties gesproken. Ooit schreef ik bij een jury die bij het binnenkomen van een niet al te fraaie combinatie die ook nog eens stuiterig door de baan ging, weigerde die combinatie te beoordelen. Ze draaide zich subiet om in haar stoel en vertelde mij dat ik maar moest punten. Uiteindelijk heb ik een soort live-verslag gegeven van de proef met een voorstel voor elk cijfer, zodoende viel de score toch nog mee. Het was niet mooi en het was niet winstpuntwaardige en het zag er allemaal erg geforceerd uit enzovoort enzovoort. Maar ik vind dat wanneer een combinatie de moeite neemt de ring in te rijden, de jury de moeite moet nemen om er serieus naar te kijken. Soms zit je wel eens te kijken met een gevoel van 'guttegut, moet dit nou echt', maar toch hoor je iedere combinatie te beoordelen op wat die laat zien en niet op de kleur van het haar van de ruiter om maar een dwarsstraat te noemen.