HC ZZ-licht met je pony?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Oretha

Re: HC ZZ-licht met je pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 19:39

Ik ben het daar aan de ene kant ook niet mee eens, paardrijden is sowieso niet makkelijk als je goed wilt rijden.....ik vind ook neit dat een 15 jarige bijv. geen wissels kan springen. Alles kan je leren....de 'één heeft er meer gevoel voor dan de ander.....er zijn ook 18+ ruiters die zelf amper een wissel kunnen springen, maar ze in het Z2 wel moeten rijden. Anderijds zijn er ponyruiters die het wel goed zouden kunnen maar ze niet mogen rijden.

Dit blijf je toch houden of je nou ponyruiter of paardenruiter bent denk ik.....

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 20:42

en de junioren dan? sommige daarvan zijn ook 16 of 17 ofzo en die kunnen ook wissels rijde? Verward agja..het hoeft van mij niet zo bij de pony's..ik betwijfel of het daar leuker op word..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 06:11

Siria schreef:
tzou wel eerlijker zijn, je hebt best goede d ponys

zou het in belgie wel mogen? (ok mssn niet helemaal t onderwerp) maar anders kun je daar starte (als je er in de buurt woont tenminste)

In belgie mag je niet eens met een pony tussen de paarden rijden, in geen enkele klasse!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 08:55

nee en in belgie heb je ook geen E pony dat is paard (en ja het ging over een D pony Knipoog )