Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Je rijdt inderdaad in kleine groepjes, dus het verloopt heel vlotjes. En als de rubriek wat groter is, delen ze die op in 2 of 3 kleine groepjes, zodat de wachttijden niet lang worden. In Vries (Dr.) doen ze dat niet en duurt het ein-de-loos voordat je weer aan de beurt bent.
Nibbit schreef:Molkwerum is ook op zondag, maar alleen B en L geloof ik.
Heeg staat (nog) niet op de kalender, zouden ze daar dit jaar wel wedstrijden houden dan?
Voor wedstrijden zoek ik toch liever wat dichter richting de Drentse grens en dan op zondag... wie heeft tips? (scheelt mij weer zoeken.... )
CGJ12 schreef:Hier in de buurt zijn de wachtlijsten voor indoorconcoursen dusdanig vol dat het compleet a-sociaal is om 2 proeven te laten verrijden (komen er nóg minder mensen aan bod).
2 proeven én iedereen komt aan de beurt. 
porscherider schreef:Ik geloof een groepjes van een stuk of 7, 8 en dan eerst iedereen één proefje. En als iedereen is geweest dan de tweede proef.
groepjes van minimaal 3. max. ong. 6. brendalover schreef:ja maar het gaat me dan vooral om de maand Maart, maar die staat er nog niet op
GeJe schreef:Heeg doe ik zomers alleen maar rondvarenVoor wedstrijden zoek ik toch
liever wat dichter richting de Drentse grens en dan op zondag... wie heeft tips? (scheelt mij weer zoeken.... )
brendalover schreef:Die zouden ook nog wel kunnen, maar 't hangt er vanaf hoe dicht je bij de Drents-Friese grens aan zit, anders zit je weer met een te lange reistijd.haskerhorne?? St nic?? of is dit niet vlakbij drenthe??
Sammie schreef:
Toch maar naar Zeeland komen2 proeven én iedereen komt aan de beurt.
porscherider schreef:Siegerswoude, Sonnega, Gersloot en Appelscha zitten wel aardig richting de Drentse grens. Moet je alleen nog even uitzoeken of ze daar ook wedstrijden op zondag hebben.
) heen. Sammie schreef:wendely schreef:Hmm raar, ben benieuwd hoe ze dat willen hebben.. Hebben ze de tweede proef dan in die manege verderop ofzo?
Hmm... Eén binnenbak kan best zorgdragen voor een combinatie die 2 proeven wilt rijden, hoorOf is Zeeland dan weer zo vooruitstrevend om in dezelfde binnenbak na ong. een half uurtje de tweede proef te rijden?

Gelukkig wordt het nu beter
. Was erg laat ja Moska schreef:Ik zat ook al te zoeken voor 2 proeven in Friesland, maar in de L2 is er bar weinig. Zelfs Oenkerk staat dan maar voor 1 proefje in de L2. Ga nu dus een keer de afsluitdijk over, eens kijken of dat bevalt (zit vlakbij Harlingen met het paard, zelf in Leeuwarden). Vind het namelijk voor 1 proefje niet de moeite waard om hele einden te gaan rijden en zoek ook de mooie bakken op, waarvan ik weet dat mijn paard een beetje wil blijven lopen ipv kruipen. Dat beperkt mijn wedstrijden (afhankelijk van het weer ivm trainen) tot Sneek, Cornwerd, Franeker en dus Hippolytushoef. In die laatste ben ik dus nog nooit geweest, dat is een probeersel. Heb veel liever het groenseizoen, maar om een beetje een stok achter de deur te hebben, rijd ik ook in de winter enkele wedstrijden om wat in het ritme te blijven.
amondi schreef:sneek, haskerhorne, harich, oenkerk, de Pesse( voor zuidfriezen vlakbij) hebben 2 bakken maar dan blijft het 1 proef. vorig jaar alleen in Drachten 2 proeven meegereden, maar dat is een evangelische gemeentekerk geworden... dacht ik.