nooit naar gevraagd, ook niet bij de pony's

nou moet ik zeggen dat ik maar 1x in de maand start en altijd op dezelfde 2 locaties. (zijn maar kleine wedstrijden)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lielle schreef:klopt niet helemaal. De algehele verplichting om te chippen (dus ook die shet in de wei) geldt pas per 1 januari 2007.
loulou schreef:dressuur
nou moet ik zeggen dat ik maar 1x in de maand start en altijd op dezelfde 2 locaties. (zijn maar kleine wedstrijden)
Neonlight schreef:Dat is een beetje regio-gebonden, paspoort laten zien aan de jury's. Ik zie het in Brabant dus eigenlijk nooit, buiten brabant zie je wel nogal wat mensen met de paspoorten naar de jury's lopen. Persoonlijk vind ik het onzinnig oponthoud, volgens mij zijn hun ook niet bevoegd om daar uitspraken over te doen (maar daar kan ik naast zitten).

Alane schreef:Lielle schreef:klopt niet helemaal. De algehele verplichting om te chippen (dus ook die shet in de wei) geldt pas per 1 januari 2007.
Om te mogen starten moeten ze gechipt zijn, en al langer dan de landelijke chip verplichting er is (of DNA)
Mexx schreef:loulou schreef:dressuur
Zijn dat gewoon KNHS wedstrijden? Wat raar... Bij ons moet je altijd je startkaart en paspoort laten zien, voor je aan de proef begint.

) loulou schreef:Mexx schreef:Zijn dat gewoon KNHS wedstrijden? Wat raar... Bij ons moet je altijd je startkaart en paspoort laten zien, voor je aan de proef begint.
ja gewone knhs wedstrijden
misschien dat het idd regio gebonden is dan.
als ik een keer naar andere wedstrijden ga zal ik hem voor de zekerheid dan toch maar meenemen. had er nog nooit van gehoord dat er zo vaak gecontroleerd werd
(zul je net zien dat ik morge gecontroleerd word)
Lielle schreef:Alane schreef:Om te mogen starten moeten ze gechipt zijn, en al langer dan de landelijke chip verplichting er is (of DNA)
weet ik. Maar er werd opgemerkt dat alle paarden (ook de pensionado die nooit op de openbare weg komt) al gechipt moet zijn, en dat heb ik even bijgesteld.

we zullen straks ipv 1 jaarlijkse enting zeker 2 jaarlijks moeten enten, en straks zeker ook dat niet alleen paspoort/chip controle van het paard maar ook voor ons, en zo kunnen we nog wel even doorgaan