Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Th0mas schreef:stal: www.meers-paarden-centrum.nl
verenigingsite: www.meerseruiters.nl
daar is er 3 binnenbakken waarvan 2x 20x60m baan kan gaan startenje kan buiten en ook binnen inrijden
het is in nieuw vennep MPC
arabiandevil schreef:bucephales is bezig met een 2 binnen rijbaan.
10 oktober is volgens mij weer indoor wedstrijd daar.
buc is in barsingerhorn.
ik had een letter verkeerd
Roos_M schreef:Heemskerk ook trouwens.
mynique schreef:Roos_M schreef:Heemskerk ook trouwens.
Is dat dan gewoon "manege Heemskerk"?
Rachelle302 schreef:Bucephalus gaat niet lukken.. is afgebrand.. ik weet niet hoe t kan maar een vriendin van me rijd der en die zei t
Dennis schreef:Rachelle302 schreef:Bucephalus gaat niet lukken.. is afgebrand.. ik weet niet hoe t kan maar een vriendin van me rijd der en die zei t
Idd, 2e hal was bijna klaar en zou binnenkort geopend worden. Brand is ontstaan in de kantine heb ik gehoord. Ik zou er de 24e starten (voor de wagen) maar dat is (uiteraard) afgelast.
melmzs schreef:in lisse hebben ze ook 2 binnenbakken, 20x60 en een 20x40. ik rij er graag! erg mooi. www.ruitercentrumlisse.tk
het is ook niet ver vanaf heemstede dan, je bent er zo.
mynique schreef:melmzs schreef:in lisse hebben ze ook 2 binnenbakken, 20x60 en een 20x40. ik rij er graag! erg mooi. www.ruitercentrumlisse.tk
het is ook niet ver vanaf heemstede dan, je bent er zo.
Ja dat is ook waar.
Werden daar niet de regionale kampioenschappen verreden?
arabiandevil schreef:bucephales is bezig met een 2 binnen rijbaan.
buc is in barsingerhorn.
arabiandevil schreef:arabiandevil schreef:bucephales is bezig met een 2 binnen rijbaan.
buc is in barsingerhorn.
ooh ja...
de manege is afgebrand dus hebben nu geen 1 binnenbaan meer
XwendyX schreef:ruitersport centrum de schimmelkroft heeft sinds kort ook twee binnen banen!
Maar_kl schreef: