Secretariaat op zondag contacten....

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Secretariaat op zondag contacten....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 08:34

Ik vind het trouwens erg goed dat er zoveel mensen aangeven dat ze snel op de mail reageren. Ik probeer de meeste dingen via de mail te regelen maar bij de meeste secretariaten krijg ik gewoon GEEN reactie Scheve mond
(moet ze toch eens op zondagochtend gaan bellen, zou dat werken? Clown )

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 08:48

Bij gaat eigenlijk alles via mail/website. Op onze website zijn speciale formulieren voor opgeven/wijzigen etc. Ik reageer binnen 2 dagen, maar meestal de dag zelf nog.
Alleen erg irri als mensen dan bellen om te vragen of de formulieren op de website zijn aangekomen, een half uur na het verzenden. Dus wat dat betreft schiet het niet echt op, krijg nog steeds veel telefoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:04

Ik ben ook secretaris van een RV en 7 dagen per week, 24 uur per dag per email bereikbaar. Telefonisch alleen op de belavond en wedstrijddag zelf.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:33

Eynav schreef:
Men mag mij 7 dagen per week bellen op mijn thuis telefoon. Ik heb immers thuis op mijn pc alle gegevens en ik kan alles gelijk noteren Lachen Ik word meestal op normale tijdstippen gebeld. Mocht ik er niet zijn dan heb ik een voicemail of men kan een mailtje sturen via startlijsten. Ik probeer altijd binnen 2 dagen terug te bellen of mailen. Ik ben zelfs eens op 2e kerstdag in de ochtend gebeld voor een plekje. Dat was mijn uitrust moment of ik had de voicemail aan moeten zetten.
Je moest eens weten hoeveel mensen de voicemail niet inspreken. Dan hoor ik hoeveel er gebeld is vanwege nummer melding. En als ze je 's avonds na werktijd te pakken krijgen zeggen "u bent moeilijk bereikbaar, ik krijg alleen je voicemail, heb je geen mobiel". Excuse me dat ik moet werken voor mijn onderhoud en dat ik zelf ook rijd.

Jij bent superbereikbaar altijd, en het is nog gezellig ook! Haha!

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:37

Ik ben het dus helemaal met Fitzroy eens. Ik heb zelf het wedstrijdsecretariaat (paarden) van onze vereniging. Wij hebben afgelopen groene seizoen 3 weekenden dressuurwedstrijd georganiseerd en alles liep zoals altijd via mij. Nou vind ik dat leuk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als jullie half weten hoeveel telefoon er wel niet binnenkomt op de gekste tijden en met de vreemdste opmerkingen, dan ben ik echt blij dat het een keer zondag is, want dan belt niemand! Fout !!!!
Vooral in de laatste 2 weken voor de wedstrijd gaat iedereen gewoon op zondag bellen en daar baal ik als een stekker van, ik vraag dan ook zeer "vriendelijk" of men even op een andere dag terug wilt bellen. Via startlijsten ben ik 24 uur per dag bereikbaar via de mail. Op mijn "vaste"telefoon had ik een boodschap ingesproken dat men info kan "halen" via startlijsten.nl, de laatste wijzigingen en aanvullen werden regelmatig bijgewerkt. Verder stond er op, dat men bij dringende gevallen mij kon bereiken op mijn mobiele na 16.30 uur of hierop een boodschap konden inspreken. Nou, ik geloof dat niemand kan klokkijken, want mn mobieltje bleef maar overgaan op mn werk, nu had ik het geluid erafgedaan, zodat niemand iets hoorde. Na half 5 bleef het gek genoeg stil. Onze eerste wedstrijd is in Mei, de laatste in augustus. Ik doe alles altijd met veel plezier, maar er zijn grenzen!! Dus niet op zondag (heeft niets met geloof te maken) en niet na 22.00 uur. Ik heb zelfs s'avonds om half 12 telefoon gehad en uiteraard niet opgenomen, zat rechtop in bed. Die zelfde persoon belde de volgende dag en zei ook nog dat ze laat laat had gebeld (was gewoon een afmelding), nou dan vlieg ik helemaal over de rooie.
Wat ook regelmatig gebeurde, je stelt een belavond vast op dinsdagavond, ik weet het niet hoor, maar ik heb het gevoel dat mensen daar gewoon overheen walsen, voor de laatste belavond heb ik misschien 3 telefoontjes gehad, de rest vet ervoor of gewoon erna en dan overdag! Nou, daar zakt me de broek van af.
Waar ik me ook erg aan heb geergerd zijn mensen die zich hebben opgegeven en een week voor de wedstrijd vragen of ze ook een uurtje later mogen rijden omdat.....blabla, terwijl de startlijsten net zijn gepubliceerd en we op tijd starten. Als ze nou gewoon bij de inschrijving even een briefje bij de coupons indoen met hun wensen is er niets aan de hand, maar een week van te voren......
Nou genoeg maar weer! Op naar de outdoorwedstrijden van 2007!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 20:33

Urielle schreef:
Ik vind het trouwens erg goed dat er zoveel mensen aangeven dat ze snel op de mail reageren. Ik probeer de meeste dingen via de mail te regelen maar bij de meeste secretariaten krijg ik gewoon GEEN reactie Scheve mond
(moet ze toch eens op zondagochtend gaan bellen, zou dat werken? Clown )

N.a.v. mijn vorige post:
Ik heb eergisteren nog een mailtje gestuurd naar diverse secretariaten in een bepaalde kring (stuk of 15) voor info over de kosten van het lidmaatschap. Aangezien ik mijn startkaart voor 2007 bijtijds aan wil vragen, maar me wel even wil orienteren op de verschillende verenigingen. Welgeteld een secretaris heeft die avond nog gereageerd met een nette uitgebreide mail (en ik denk dat ik me bij die rijvereniging aan ga melden dus want die man had duidelijk zijn zaakjes goed voor elkaar! Super!), twee kreeg ik er terug als 'onbestelbaar' (ook fijn als ze de gegevens niet actualiseren) en de rest heb ik nog niet gehoord. Kan dus nog komen, of ze hebben geen interesse in nieuwe leden en reageren maar niet, of de mail wordt gewoon niet gelezen.
Ik ben benieuwd.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 20:39

Ik vind reageren binnen 1 dag heel netjes. Als je mijn zo'n mail zou sturen, zou ik er ook niet 123 antwoord op hebben, want de ledenadministratie loopt via de penningmeester. Ik zou dus even fwd-en, en daar van een CC naar je sturen. Maar dan heb je nog geen antwoord! Beetje slordig wel,als mensen de emailgegevens niet bijhouden!

Ik heb vandaag trouwens echt het toppunt bereikt. Stond iemand op het antwoordapparaat van mijn collega-secretariaat, kon de startlijst niet vinden op i-net ( staat btw al vanaf zondag online ) of we wel even heel snel terug wilde bellen Boos! Aargh, ruiters denken echt dat we alleen voor hen op aarde zijn. Onder werktijd bellen en dan nog verwachten dat we elk moment terugbellen.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 23:41

Het kan trouwens ook andersom...ik werd een tijdje geleden een keertje vrijdagnacht om 1 uur (!!!!!!!!!!!) teruggebeld door een secretariaat voor een wedstrijd... Ik had een voicemail ingespoken ('s avonds rond 20:00 uur) of er op een bepaalde wedstrijd nog plek was, en toen werd ik dus teruggebeld diezelfde nacht door een jongen van dat secretariaat.

Verder probeer ik altijd rekening te houden met tijden. Meestal bel ik doordeweeks ergens tussen 7 en 9, tenzij anders aangegeven. Met Eynav (enkele reacties hierboven) is het weer iets anders, die ken ik inmiddels wel en durf wel iets alter te bellen. Meestal eindigt het er sowieso mee dat we een uur aan het banketstaaf zijn Haha!

Eynav

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 15:06

@Gulpje zo niet langer Lachen Die gast was zeker net aan het stappen hi hi
Maar zonder dollen de deelnemers die vaak komen weten meestal wel tot hoe laat ik gebeld kan worden exclusief het bijkletsen Lachen

Ik vind een jury op zondag bellen anders dan een secretariaat. De betreffende jury kan weleens jureren die dag en dus moeilijker bereikbaar. Secretariaat kan je nog altijd op de manege bereiken mocht het echt belangrijk zijn.

En als ik het zo lees hebben jullie het een stuk drukker dan mij (of is men lastiger Clown ) terwijl ik qua dingen niet veel anders doe. Startlijsten is de uitvinding van de eeuw want ik word niet meer zo vaak gebeld voor een tijdstip. Ik word al helemaal niet gebeld voor onnozele dingen. "Startwensen" krijg ik meestal bij het opgeven door zodat ik er rekening mee kan houden. Uitzondering qua bellen tijdstip is echt als er sprake is van een ziekte in de regio. 2 jaar geleden ofzo was er op een bepaalde plek droes en hamvraag was of bepaalde ruiters nog wel konden komen de volgende dag. Eer alles van 2 kanten was uitgezocht was het 11 uur 's avonds.
Begrip moet dus van 2 kanten komen Lachen