veraA schreef:Mogen het er 2 zijn
De Apeldoornse Kampioenschappen, alles ging prima, totdat er een stomme fotograaf van actieshot kwam die met een bakje grind ging rammelen zodat de paarden mooier gingen kijken
Melody heeft dus de hele proef heen en weer lopen sjézen, alles in een hele erge opgefokte middendraf, ofzo.
En bij een outdoor wedstrijd laatst. Ik liet haar veel te hard gaan, en ik werd boos, Melody werd boos, hele proef naar de knoppe. Tussen de proeven door nog afgestapt en gezegd dat ik niet meer verder wou, maar toch naar de 2e proef gegaan. Nog steeds een drama maar iets beter. Had wel 2 wp's (totaal ONverdiend)
Dat is écht stom! Aanklagen die hap

.
ik was door naar de 2e ronde om kans te maken op de titel
. Echt super geweldig ging het ik was zooo geconcentreerd dat ik links ging ipv van rechts. Ohh ik was zo boos op me zelf 
ben je er toen afgevallen? of weigerde hij zo hard dat je hoofd door elkaar schudde?
Voor de eerste 6 onderdelen had ik de volgende punten:
. (Gelukkig had ik de wedstrijd ervoor en ook die erna weer gewoon in de 160 punten...)
. Daarna heeft ze nooit meer normaal op een bel gereageerd en heb ik nooit meer wedstrijden met haar gesprongen hoewel ze thuis met gemak een 1.40 parcours kon springen... 

(beste punten OOIT maar wel de slechtste proeven ooit, raar maar waar)

tot 2x toe en de tweede keer kwamen we niet verder dan puntje 10 omdat mevrouw maar te graag met het publiek wilde mengen...