Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
oosterhoff schreef:Als ik ooit nog voldoende poen in de buidel heb ga ik wedstrijdjasjes maken die super licht en luchtig zijn maar toch lijken op een echt jasje
Marliesvr schreef:Als we in zomertenue mogen starten dan rij ik los in mijn blouse maar voor de proef doe ik wel ff mijn jasje aan. Vind ik persoonlijk toch een stuk netter staan en voor die paar minuten ook best te doen!
Remember schreef:Marliesvr schreef:Als we in zomertenue mogen starten dan rij ik los in mijn blouse maar voor de proef doe ik wel ff mijn jasje aan. Vind ik persoonlijk toch een stuk netter staan en voor die paar minuten ook best te doen!
Doe doe ik altijd, losrijden in je blouse is zowiezo toegestaan, zomertenue of niet
? Bikkel! Haha. Met losrijden mag je idd altijd in je blouse/ shirt/ hempje of wat dan ook.
! 
Daar komt bij het is 2 keer 6 minuten, dan maar even de kiezen op elkaar
Ik heb nog nooit zonder jasje gestart en ben het ook niet van plan!
Mick_G schreef:zomertenue is voor watjes

Japke_Z schreef:GeJe schreef:Zodra het even boven de 20 graden wordt in Nederland, barsten direct de discussies los over het zomertenue. Ik zou zelf nooit zonder jasje starten en raad het ook niemand aan. Vind het nu eenmaal mooier om een (mooi) rij-jasje te zien dan een fladderende veels te wijde blouse.
en wat dacht je van die veel te lange wapperplastrons? Zoals al eerder is gezegd: het is sport, daar hoor je voor te zweten!