Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
polly2 schreef:Bitringen mogen t/m de L.
karijn schreef:Kan je je herinneren of degene die voor of na jou kwam wel correct gekleed was. Ik kan me niet voorstellen dat je niet correct gekleed was. Heeft het je punten gekost hierdoor? Dan zou ik alsnog de coupon opsturen naar de KNHS met een briefje erbij.

Rupsje schreef:@ Polly: ja ik weet dat ik gelijk na de wedstrijd had moeten vragen. Niet in mijn hoofd opgekomen, en nu is het inderdaad te laat ja. Maar dan mag ik toch nog wel nieuwsgierig zijn en kijken of iemand anders hier een idee heeft wat ik over het hoofd heb gezien ?
Ik heb de combinaties voor mij niet zo goed gezien, was veel te zenuwachtig om op anderen te letten... 
Haha. Bij het parcours daarna (van de foto's) stond er niets meer over mijn tenue, dus het zal wel goed zitten
Citaat:Leden van verenigingen waar een verenigingstenue is ingesteld, zijn gehouden in dat tenue aan de wedstrijden deel te nemen, behoudens indien zij starten in de klassen Z1 of Z2. In lagere klassen is een hoedje als onderdeel van het verenigingstenue niet toegestaan.
Het toezicht op de naleving van de regels m.b.t. het verenigingstenue is géén verantwoordelijkheid voor de jury.