Van vereniging wisselen...lastig met startkaart e.d.???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Re: Van vereniging wisselen...lastig met startkaart e.d.???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:04

briefje erbij doen dat je bent overgegaan maar dat je je nieuwe coupons nog niet hebt, Alleen niet zelf op je coupon de vereniging gaan veranderen.

Ik had mijn dochter al opgegeven voor diverse concoursen en toen pas de overschrijving door laten voeren, de verenigingen een mailtje gestuurd dat per 1 juli uitkomt voor de andere verenging en niemand die er moeilijk overdeed Haha!

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 22:42

Ik heb vandaag mijn vereniging laten weten dat ik per 2 oktober geen lid meer wil zijn. Dit ivm de al opgegeven wedstrijden en startcoupons. Vanaf 2 oktober ben ik lid bij de nieuwe vereniging en kan ik nieuwe coupos bestellen en de startkaart via de nieuwe vereniging. Ik hoop dat het goed gaat komen.....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:33

Tarah5 schreef:
Ik heb me nu dus opgegeven voor een paardrijwedstrijd, en gewoon handmatig op de oude coupon geschreven dat ik voor een andere club start.

dit is dus niet toegestaan. Was al gezegd, maar wilde het nog even benadrukken.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:22

Lielle schreef:
Tarah5 schreef:
Ik heb me nu dus opgegeven voor een paardrijwedstrijd, en gewoon handmatig op de oude coupon geschreven dat ik voor een andere club start.

dit is dus niet toegestaan. Was al gezegd, maar wilde het nog even benadrukken.

En wat schetste mijn verbazing afgelopen zondag op de kringkampieonschappen, advies van een jurylid: "gewoon even zelf op de coupon veranderen"
En de dame op het secretariaat deed het op 1 van onze coupons, op mijn vraag of het is toegestaan... Zolang je hetzelf maar niet doet is er niets aan de hand Scheve mond

Ik doe er een briefje bij, of mail de verengiging en dat gaat op zich wel goed Ja

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 16:50

ik kreeg vandaag deze mail,

Wanneer u wilt overstappen naar een andere vereniging moet u ervoor zorgen dat de oude vereniging u afmeld. Wanneer de oude vereniging u heeft afgemeld kan de nieuwe vereniging u weer aanmelden. Wanneer de nieuwe vereniging u aanmeldt kunnen ze gelijk de startkaart activeren onder hun vereniging. U krijgt dan van ons een nieuwe startkaart.

U kunt ten alle tijden overstappen naar een andere vereniging. Dit hoeft niet perse per 1 januari van het nieuwe jaar. U moet duidelijk met de oude en nieuwe vereniging afspreken per wanneer u overgeschreven wilt worden. Dit om er voor te zorgen dat de overschrijving zo soepel mogelijk verloopt.

Wanneer u zich wilt inschrijven voor een wedstrijd onder de nieuwe vereniging moet u aan de organiserende vereniging vragen of het goed is dat u eerst "oude" coupons opstuurt en deze dan omruilt op de wedstrijddag zelf. U mag niet meer gebruik maken van de oude coupons wanneer voor de nieuwe vereniging gaat uitkomen.

*maar wat ik nog niet snap, ze gaan mij dus per 1-1-07 uitschrijven, kan mijn nieuwe vereniging dan wel voor november al alles aanvragen zodat het 1 januari 07 ingaat?? bedankt alvast.

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 17:45

Bonny4life schreef:
ik kreeg vandaag deze mail,

Wanneer u wilt overstappen naar een andere vereniging moet u ervoor zorgen dat de oude vereniging u afmeld. Wanneer de oude vereniging u heeft afgemeld kan de nieuwe vereniging u weer aanmelden. Wanneer de nieuwe vereniging u aanmeldt kunnen ze gelijk de startkaart activeren onder hun vereniging. U krijgt dan van ons een nieuwe startkaart.

U kunt ten alle tijden overstappen naar een andere vereniging. Dit hoeft niet perse per 1 januari van het nieuwe jaar. U moet duidelijk met de oude en nieuwe vereniging afspreken per wanneer u overgeschreven wilt worden. Dit om er voor te zorgen dat de overschrijving zo soepel mogelijk verloopt.

Wanneer u zich wilt inschrijven voor een wedstrijd onder de nieuwe vereniging moet u aan de organiserende vereniging vragen of het goed is dat u eerst "oude" coupons opstuurt en deze dan omruilt op de wedstrijddag zelf. U mag niet meer gebruik maken van de oude coupons wanneer voor de nieuwe vereniging gaat uitkomen.

*maar wat ik nog niet snap, ze gaan mij dus per 1-1-07 uitschrijven, kan mijn nieuwe vereniging dan wel voor november al alles aanvragen zodat het 1 januari 07 ingaat?? bedankt alvast.

Zover ik weet kan de nieuwe vereniging pas een nieuwe coupons en startkaart aanvragen als je bent afgemeld bij de oude vereniging. Dat zou in jouw geval dan na 1-1-07 zijn.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 20:44

ik hoop dat dit niet zo is... en anders wanneer zou het dan slim zijn om me af te melden voor mijn huidige club?

groetjes Roelinda.

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 20:47

Ik heb mijn coupons al ingeleverd voor wedstrijden t/m 1oktober dus de dag erna meldt de oude vereniging mij af en de nieuwe mij aan. Dan heb ik als het goed is binnen 2 weken mijn nieuwe coupons en startkaart (volgens de nieuwe vereniging) en kan ik mij weer in schrijven voor wedstrijden.

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 20:49

Bonny4life schreef:
ik hoop dat dit niet zo is... en anders wanneer zou het dan slim zijn om me af te melden voor mijn huidige club?

groetjes Roelinda.

Dus meld je af zodra je een wedstrijden ff hebt en meld je aan bij de nieuwe vereniging. Denk wel aan de drukke kersttijden....duurt alles langer, ook bij KNHS, denk ik.....

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 16:12

De nieuwe vereniging kan de aanvraag in november al opsturen. Zij kunnen dan boven op de aanvraag vermelden dat de startkaart per 01.01.07 moet zijn.
Deze aanmelding moet voor 1 december bij ons binnen zijn. Net als de afmelding van de "oude" vereniging. Deze moet ook voor 1 december bij ons binnen zijn.

deze kreeg ik nog, dus het kan gelukkig wel, dan kan het als het goed gaat in elkaar overlopen.

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 20:35

Gelukkig maar!!! Nu ff afwachten of het allemaal goed komt..... Haha!

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 20:48

ACSM schreef:
Gelukkig maar!!! Nu ff afwachten of het allemaal goed komt..... Haha!

ja van mn nieuwe heb ik nog niks gehoord dus hoop snel wat te horen, vereniging waar ik nu nog lid ben heb ik de mails van de knhs naar doorgestuurd dan weet die ook hoe of wat. Knipoog

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 21:43

Ik heb gevraagd wat ik moest doen, bij de organiseerende wedstrijdvereniging en die zei. Schrijf de naam van je nieuwe club maar op de startcoupons. Streep de oude maar door.

Daarom heb ik dat gedaan.

Maar met een beetje geluk krijg ik mijn nieuwe startcoupons nog voor dinsdag

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 03:02

Ik wil ook wisselen.
Ik ga dat op de volgende manier doen:
Ik stuur 1 oktober een brief naar mijn vereniging dat ik naar een andere vereneging wil per 1 januarie.
En zorg dat ik per 1 januarie bij de andere vereniging lid ben!
Dat regel ik dan ook al in oktober..

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 20:54

daantjuhhh schreef:
Ik wil ook wisselen.
Ik ga dat op de volgende manier doen:
Ik stuur 1 oktober een brief naar mijn vereniging dat ik naar een andere vereneging wil per 1 januarie.
En zorg dat ik per 1 januarie bij de andere vereniging lid ben!
Dat regel ik dan ook al in oktober..

zo gaat het bij mij ook ongeveer alleen doet mijn nieuwe vereniging het zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 05:23

Nou ik dacht dat ze je startkaart gewoon zo over konden schrijven, maar nou had ik gister dus een brief van de knhs dat ze een kopie uit het paspoort nodig zijn... Die hebben ze ook wel gehad toen ik m in het begin aanvroeg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 05:26

Oo heb niks gezegd haha, op mijn oude coupons heeft idd nooit een chipnummer gestaan... Ze vragen om de kopie met het chipnummer, dus klopt wel.