Vraagje; Dilemma Kampioenschappen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 10:32

Ik wist even niet welke provincie en deurfde het maar niet te gokken.

Djukiej, je kunt het beste kijken op de site van jouw regio, wsl staan daar de regels wel op.

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 10:53

Dat is misschien per regio verschillend. Je kunt er dus onderuit komen door snel te promoveren naar het L1 en daar vervolgens niet genoeg selecties in te hebben gereden

Ben ik ff blij dat ik geen selecties meer rij..

Djuukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 11:04

Oké, Dit staat er;
7. Men kan zich uitsluitend selecteren voor regiokampioenschappen en deelnemen aan regiokampioenschappen in de klasse waarin men startgerechtigd is.
Een uitzondering hierop vormen combinaties die zich hebben geselecteerd voor deelname aan regiokampioenschappen en die het maximale aantal winstpunten in hun klasse hebben bereikt; deze blijven startgerechtigd voor de regiokampioenschappen mits men vóór de regiokampioenschappen niet promoveert. Deze combinaties mogen tussen selectiewedstrijden en regiokampioenschappen echter ook niet voor promotie aan reguliere wedstrijden deelnemen.

Jammer voor de ervaring, maar denk nie da ik dan naar het LK ga hoor .. Tenzij ik kans maakte op de eerste plaats, maarja

Djuukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 23:34

Ik heb besloten dat ik gewoon naar de L1 ga.
Jammer voor de ervaring, zeker nu ik net mn eerste Officiële wedstrijden heb gehad, en meteen zo hoog stond
Nouja.. Andere keer beter

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 02:12

Goeie beslissing Veel succes in de L1!

Woodstock

Re: Vraagje; Dilemma Kampioenschappen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 20:29

Huh? Hoe weet jij dat je 6e staat? Er staan toch alleen uitslagen van de kringen? En daarbij zijn (in mijn kring iig) nog niet alle selecties verreden...

En klopt t dus, dat als je zou mogen starten op de Limburgse, en je al een keer L1 gestart bent, je een boete krijgt???? Dat zou wel erg raar zijn... en dan moet k ook ff kijken wat k doe!

Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 20:32

Hmm opnieuw:
Hoe weet jij dat je 6e bent? Waar staat dat gepubliceerd? Ben wel benieuwd namelijk Tong uitsteken Er staat toch alleen uitslag per kring? En in mijn kring zijn trouwens niet eens alle selecties geweest...

En is t nu zo, dat als je zou mogen starten daar, en je al L1 hebt gereden, je een boete moet betalen? Alleen als je toch start op de Limburgse dan neem k aan? Vaaag....

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 05:11

@woodstock, beter lezen denk ik. De boete moet in Friesland betaald worden als je en geselecteerd bent EN je gaat toch promoveren/ of je wilt je afmelden voor het FK zonder DA verklaring... TS woont in Limburg en iedere regio heeft zijn eigen regels. Bij ons heb je b.v. maar 2 selectie wedstrijden en vorig jaar zelfs maar 1.....

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 13:04

En in Limburg een stuk of 5.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 08:35

Hee..
Ik kwam hier zo even terecht, maar ik heb een vraag.
Hoe zit het met het promoveren tussen de selecties en de regio? Dat mag toch niet?
En hoe zit het dan tussen de regio en de Nederlandse? Daar zit wel heel veel tijd tussen..!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 08:39

Daar gaat het hele topic toch over? Gewoon even lezen wat de antwoorden zijn.