Cody schreef:Zo was er een meid die op een strontvervelend paard reed, hij bokte bij binnenkomen in de ring alles bij elkaar en zij lag slap van het lachen. Ze haalde haar schouders op naar de jury, gaf het paard een klap op zijn kont en mocht overnieuw beginnen.
Ook al mocht dat niet dan was ze nog lachend naar huis gegaan, ik heb haar later nog even gesproken en ze zei dat ze puur heenging voor de lol, om met haar 'uit de klei getrokken paard' zoals ze hem noemde eens op chique te gaan. En wat denk je? Haar instelling en de nuchterheid van haar paard leverden haar in de L 169 punten op. Ze stond er versteld van.
Hihi met zo'n instelling ben ik dus ook gestart op 1 van onze onderlinge wedstrijdjes. Tinka bokken, en ik met een big smile. Helaas kon deze jury dit niet waarderen, op mijn protocol stond: serieuzer rijden, ook al is het maar onderling. Bij binnenkomst van mijn tweede proefje was het wel leuk dat diezelfde jury mij aanmoedigde en te zeggen: je kan het!
Ik rij dus op het moment alleen onderling, maar ben wel van plan om binnenkort echt te gaan starten. Waarom? omdat ik het leuk vind. En natuurlijk is het fijn als ik goeie punten krijg, maar daar doe ik het niet echt voor.