amondi schreef:Het gaat hier wel erg off topic, Ik begrijp uit de eerste post dat de stichting ZZGP er gewoon helemaal de brui aan geeft, en dat "dus" alles door de verenigingen van de KNHS geregelt moet gaan worden?
Ik zie dat hier igg nog niet gebeuren, de meeste terreinen hebben een soort grasmat waar je nog geen eens met een trekker fatsoenlijk kunt rijden, laat staan wissels om de pas kan maken.... En dan zouden wij, als club, die wedstrijden moeten gaan organiseren??? Dat gaat toch ver boven de pet van de normale basis verenigingen?
Dus moet de KNHS er of te wel veel geld in pompen en regionale ZZGP terreinen beschikbaar stellen, incl personeel of ze moeten op de knieën voor de stichting lijkt me. Persoonlijk zou ik op de knieën gaan.
Ik zie een andere variant ontstaan..........
De regionale verenigingen krijgen de ZZ-L en ZZ-Z in de maag gesplitst), inclusief bijbehorende prijzenschalen/jurykosten.
De LT en GP zullen wel weer amnestie krijgen bij de grotere wedstrijd-organisaties gok ik zo.
Net als de J/YR.....; die worden al helemáál "doodgeknuffeld" door de KNHS.......
Verder ga ik er in iedere geval NIET vanuit dat het Nederlandse A-kader in staking gaat en vrijwillig niet naar de Wereldspelen trekt om de zaken eerst vooraf goed te regelen voor de ZZL t/m de GP.
Mijn "water" vertelt me dat het GP A-kader geen zak geeft om wat er met de ZZ-L en het ZZ-Z gebeurt...........
Dat heb ik met die helmen-ellende wel gemerkt.
Van je vrienden moet je het niet hebben......... 
begint nu alvast stilletjes in een hoekje te huilen