Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Als het erg heet is wordt het dus gewoon niet te lang losrijden en ik ga gewoon even afzien met mijn jasje aan. Ik heb zo'n dun dressuur t-shirt van HH gekocht dus dat scheelt al een hoop denk ik. De starts gaan in mijn rubriek door tot bijna 6 uur en zo lang laat ik mijn paard niet op de trailer wachten. Ik ga haar dus gelijk na het uitstappen (en drinken) weer terugbrengen naar stal (ong. 25 km) en rij dan later zelf wel terug voor mijn punten.
Onze hackney's kunnen er goed tegen, lekker afsponsen na de rubriek en ze zijn weer fris. Ze zijn normaal overijverig, met dit hete weer iets minder maar dan zijn ze net perfect, terwijl de concurentie een heel stuk terugvalt door de hitte. Alleen wijzelf in zwart pak is wat minder, zomertenue kennen we niet. Ik moet morgen 4 keer starten tussen half 3 en 8 uur, pik ook wat hete uurtjes mee dus.
. Dan toch nog morgenochtend maar even mn blouse strijken voor het geval dat
.
).
Verder een petje voor mij en mijn voorlezer, AA-drink en een spons voor mijn paard, heerlijk om na het rijden je paard even een beetje te kunnen afsponzen met lauw water uit je flesjes
En toch goed eten, ookal is het warm 
Ik vond het niet verantwoord hem een uur in een bloedhete trailer te zetten. Ik was keurig op tijd terug.