(en die wit weggetrokken bekkies van spanning zijn helemaal mooi
) *of klink ik nu gemeen?*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(en die wit weggetrokken bekkies van spanning zijn helemaal mooi
) *of klink ik nu gemeen?*
. en er wordt constant al tijdens het rijden van de verschillende klasses aangegeven wie er rekening mee moet houden. dus je hoeft niet constant te wachten alleen ff in de gaten houden of je erbij staat.
Kyralovertje schreef:Paardje is niet van suiker
Kyralovertje schreef:Maar is het dan geen idee om gewoon iemand mee te vragen die desnoods je paard gewoon de hele tijd vast houdt?
Misschien vind je dat er erg knullig uit zien, maar zo kan je wel lekker op je eigen paardje gaan en went hij/zij eraan.
Urielle schreef:Kyralovertje schreef:Maar is het dan geen idee om gewoon iemand mee te vragen die desnoods je paard gewoon de hele tijd vast houdt?
Misschien vind je dat er erg knullig uit zien, maar zo kan je wel lekker op je eigen paardje gaan en went hij/zij eraan.
En die persoon moet meerennen met de ereronde zeker![]()
![]()
Gelukkig is die niet verplicht. 
capone schreef:Als het verplicht is moet je het gewoon doen!!
) zou ik het ook echt niet proberen. Niet alleen gevaar voor mij, maar zeker ook voor alle anderen. Liever geen ongelukken. Paard lenen wil ik best proberen, lukt dat ook niet probeer ik in goed overleg toch mn prijs te voet op te halen.
Monday schreef:Als ik het zo bekijk heeft het toch wel voordelen om nooit eens bovenaan te eindigen.
flettie schreef:Ach, die goede oude tijd dat er op ponyconcoursen standaard elk concours een parade werd gehouden. Waarbij elke ponyruiter aan mee moest doen (zelfs als je niks gewonnen had) en degene met de meest brave of best in de hand te houden pony met de vaandel van de club voorop moest rijden. Die tijd dat zulke parades altijd vre-se-lijk lang duurden en altijd te laat begonnen en de pony's zich een uur lang stonden te vervelen en irritant te doen in die grote springring hutjemutje op elkaar gepakt.
Ach good old times.... en wat was ik blij toen ze eindelijk afgeschaft werden en je gewoon naar huis kon als je wist dat je toch niks had gewonnen
Ben sinds dit jaar gestopt met het rijden van een pony, maar inderdaad, zo ging dat. 
Heb het gelukkig maar een keer hoeven doen in een binnenbak maar mijn paard stoof na een rondje in rengalop (sorry voor de winnaar die voor me moest rijden, ik was nl. tweede en hoorde niet op kop
) de bak al uit. Noukie schreef:sommige paarden trekken het gewoon echt niet.

Als we aan moeten galloperen gaan we ook altijd eerst een paar keer op de plek
)