lindsey schreef:Sorry maar ik vind dat jij als moeder een beetje te pushend bent.
Tot nu toe gaat het goed ze rijdt gewoon haar winstpunten in de L1 . Prima toch daar kan je blij mee zijn. Jou is dat echter niet goed genoeg. Nee het moet flitsender want anders komt ze niet snel genoeg door de L2. Dat zie je in de L2 dan wel weer.
Misschien gaat ze er dan vanzelf meer aan rijden en haalt ze dan ook gewoon haar winstpunten. Ze kan het tenslotte wel dat heeft ze al bewezen. Waarom moet ze van jou trouwens persé supersnel door die L2 alleen omdat ze Z heeft gereden bij de pony's. Dan doet ze er iets langer over. Geen probleem toch als ze er zelf maar plezier in heeft.
JIj maakt je bij voorbaat al zorgen over iets wat helemaal nog niet aan de orde is.
De kleuter is 19! En ze was heel blij met dit topic, vooral om de bijdrage van Geje en anderen die het "probleem" ook kennen. Dus ik ben bang dat je te snel conclusies hebt getrokken.
Citaat:in een proef moet alles gewoon op dat moment in 1 keer goed en anders pech en dat kan een bepaalde druk geven waardoor je op save speelt en dus stopt met rijden. misschien in jullie geval met de boodschap, van o, hij haalt toch wel 2 punters, ook als ik er niet aan rij, laat ik maar op safe spelen, want als ik risico ga nemen en er aan ga rijden kan ik het misschien wel verknallen.
Dat is precies wat ze doet, op safe gaan en dat weet ze. Maar daar maak je geen indruk mee. Jouw ambities zijn idd, ik ga op safe en hoop op een WP, niks mis mee. Maar als je wilt promoveren en graag Z wilt rijden, dan moet je durven! En dat wil ze ook graag. En dus moet je op een of andere manier trainen op proeven rijden, prcies wat ook Urielle zegt: de spanning moet eraf, je moet durven te verliezen!
), net als je dochter en 'iets' houd mij tegen te gaan rijden in de ring.
(ok, en verder gaan we even ontopic blijven!