Lovely schreef:Nou sorry hoor, maar dat maak je er zelf van. HOE moet ik leuk reageren op een verhaal waar je proeven de mist in gingen en je paard de trailer in gedragen moest worden? Hoe?
Met de trailergeschiedenis van jouw paard zou ik er niet al te snel vanuit gaan dat het wel opgelost is, je zult nog wel vaker meemaken dat ie er ineens niet op loopt.
BTW, mijn paard loopt nooit in een keer de trailer op, altijd in 2-en. Dus heb ook wel eens voor de klep gestaan hoor, maar nooit zo lang.
Wb Voest, dat kun je proberen, maar ik denk niet dat hij je probleem op gaat lossen. Mijn advies zou zijn om dat geld in je zak te houden en er iets anders op te verzinnen.
Ik heb idd ook nog nooit zo LANG voor de klep gestaan omdat er meestal wel mogelijkheden waren om hem goed op te sluiten helaas waren die er hier niet.
Als je zelden op wedstrijd gaat kan ik begrijpen dat je paard moeilijk de trailer op loopt. Maar ik ben vorige jaar na het oefenen heeeel wat keren op wedstrijd geweest en ook in het weekend bij Sjuim waren er geen problemen met laden meer. Ik doe alles met dezelfde trailer dus daar kan het ook niet aan liggen. Hij liep de laatste keren zelf voorme uit de trailer op ???
Misschien had ik voordat ik afgelopen zaterdag ging weer ff moeten oefenen maar zaterdag gaf hij weinig problemen.
Woensdag gaan we weer oefenen ik heb al wortels gekocht en ik denk dat hij net zolang daar blijft staan totdat hij erin staat. Er naartoe is geen probleem voeten op de klep ook niet maar dan verder ook niet. Opsluit gaat niet (met touwen) want dan wordt hij gevaarlijk. We zetten de trailer tussen de deuren en dan zal het wel goed komen.