Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sisco4life schreef:Haj,
Nou ik heb gisteren wedstrijd gehad, F6, ( toch maar iets hoger dan wat ze eerst aangaven) Maargoed, helaas kon ik niet met mijn eigen paard komen
Moest ik op zo'n paard waar geen rem op zit :S , bij draf schiet ze er al vandoor soms, maar na de galop kan je gewoon niet normaal verder rijden.
Afijn, ik erop, inrijden, heeeeel duidelijk geweest enzo.
Komen we daar die ring binnen mooi aan de teugel ( doet ze ook nooit :S) rustig enz. Wij proefje gereden, ging super (Y).
Punten : 212, dus een PP. Als enige in de F6 ( het waren een stuk of 10 / 15 die meededen)
**Dus ik weer helemaal happy**
dat is echt leuk!
" Mijn vriendin deed het nog beter dan mij volgensmij en die was niet door .. ik was als enige tussen de 7 (er deden er 17 mee) met 211 punten doorgegaan, het hoogst aantal punten was 212
ik was 5e en had dus net geen beker!
maar ik was al aardig trots dat ik nog tussen de 7 zat hoor! Later heb ik aan de jury nog tips gevraagd over de voltes (waarvoor ik allemaal 5jes had
) dus opzich wel handig, nu weet ik ook weer hoe ik mijn volte ronder kan maken!
!
Sisco4life schreef:Misschien is het nivo bij jullie tot F 8 ? Dat er nog niemand is die hoger rijd?
Maarja...Ik word gek van mijn benen die een eigen leven leiden.
Na 5 jaar manege waar er nog nooit iets van gezegd was zei mijn buurman opeens: je moet je voeten rechthouden. Nou probeer dat er eens na 5 jaar uit te krijgen.

Maar wat zijn dat voor proefjes?
Ik ken eigenlijk alleen maar die 'normale' proeven lama zeggen, van wie je op wedstrijden moet rijden... 

mylittlejoy schreef:Bij ons zijn de F13-F20 proeven uit sinds januari. Als ik het goed begrepen heb, was dit als een soort test, en gaat het later dit jaar in voor alle FNRS-maneges.
Ik heb ze nog niet gestart, maar ben het wel van plan. Zijn leuke proefjes trouwens.