Jullie tips voor een nette proef!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 22:47

Bedankt
IK heb zelf ook een groot voordeel dat ik relax blijf, en me ook nooit echt druk maak op een wedstrijd. Ik blijf er vrijwel kalm onder Ben ik wel heel blij mee, de zenuwachtigheid is ook al helemaal niet meer in het spel (was toen ik me 1e onderlinge wedstrijd op de manege reed heel erg) maar naar de 2e is die groot-deels weggezakt En nja rijdt zo 3 wedstrijden in het jaar op de manege, en als ik kan 3 bij de ponyclub dus 6 in het jaar (oke niet zo veel, maar goed het zijn er wat )

Ik verveel me altijd die we(e)k(en) van te voren En maak dan lijstjes, planning etc Zonder erbij na te denken dat helpt volgens mij ook heel goed

Ik ben wel blij dat ik zo in mekaar zit eigenlijk
En op me houding ga ik zeker letten En ook op de andere punten die jullie hebben aangegeven.. f

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:57

Doe alsof je het makelijk, leuk vind. ookal is de proef verpest(of niet super gegaan) blijf vrolijk kijken, krijg je echt wel + punten voor

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 06:02

Altijd blijven lachen *dat zeggen ze altijd tegen mij als ik de dressuur of spring ring in ga *

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 13:50

horse123 schreef:
Je zal gebrokenlijn 10 meter bedoelen. (denk ik)

In de B proef van oa deze maand vragen ze, gebroken lijn 5 meter