Naz schreef:Hier in het noorden zie je idd pas hoedjes vanaf de Z, heeel zelden een keer in de M. Ben het er zelf ook mee eens dat je een hoedje moet verdienen, dus pas in het Z.
idd, wou ik ook zeggen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prisca"]
[quote="Pava schreef:Nee hoor, lang niet iedereen rijdt met een hoedje in de M. Het hangt er maar net van af op wat voor soort wedstrijd je start. Als er veel oud-NBVR leden starten, rijden veel mensen met een hoedje. Oud-KNF leden rijden doorgaans gewoon met cap.
Prisca"]
[quote="Pava schreef:Nee hoor, lang niet iedereen rijdt met een hoedje in de M. Het hangt er maar net van af op wat voor soort wedstrijd je start. Als er veel oud-NBVR leden starten, rijden veel mensen met een hoedje. Oud-KNF leden rijden doorgaans gewoon met cap.
daan schreef:Zo, ben ik nu kak, arrogant of nog meer engs? Persoonlijk vind ik mensen die overal maar een oordeel over hebben en andere mensen kak vinden omdat ze een hoedje dragen in B/L/M misschien wel kortzichtiger hoor...
Dit lijkt misschien een beetje overdreven maar ik ben het een beetje zat om op grond van een hoedje uitgemaakt te worden voor kak oid.
paardje schreef:omdat mijn cap (nog zo'n oude veiligheids) aan de voorkant helemaal kapot is (je ziet het wit) ga ik toch maar met hoedje morgen. bedankt voor de reakties
Lielle schreef:PS voor de oudgedienden, ik heb de oude discussie van een jaar geleden nog eens opgedoken, exact dezelfde argumenten, maar wel een paar mensen die toen zeiden nooit met hoedje te rijden, die dat nu toch doen *grin*
Nimber"]
[quote="Lielle schreef:PS voor de oudgedienden, ik heb de oude discussie van een jaar geleden nog eens opgedoken, exact dezelfde argumenten, maar wel een paar mensen die toen zeiden nooit met hoedje te rijden, die dat nu toch doen *grin*
Nimber schreef:Haha volgens mij was ik daar 1 van! Die het niet eerder zei te doen voor de Z1 maarja dan ben je de enige met cap haha en dan ga je toch mee met de stroom hihi
maar ik ga echt nooit in de B of L met hoedje starten dat doet hier ook eigenlijk niemand![]()