been bescherming bij de wedstrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

luna1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 16:17

Hij strijkt zodra je hem gaat inrijden en zodra hij moe word zodra hij los is doet hij het niet. Maar het is heel moeilijk voor hem om dressuur te lopen aangezien hij een half jaartje geleden voor het eerst met dressuur te maken kreeg verder heeft hij altijd buiten gereden (hij is nu 8)

jasmijn78

Re: been bescherming bij de wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 07:45

luna1986 schreef:
Hij strijkt zodra je hem gaat inrijden en zodra hij moe word zodra hij los is doet hij het niet.

Goed losrijden en zorgen dat hij niet moe wordt dan...

luna1986 schreef:
Maar het is heel moeilijk voor hem om dressuur te lopen aangezien hij een half jaartje geleden voor het eerst met dressuur te maken kreeg verder heeft hij altijd buiten gereden (hij is nu 8)

Een paard van acht jaar zou toch wel een B proef moeten kunnen lopen. Ik kan me niet voorstellen dat een B-proef moeilijk is voor een paard. Wat ik mij wel voor kan stellen, is dat hij altijd verkeerd gereden is. Als dat het geval is moet je dat eerst oplossen. Ik zou er eerst maar voor zorgen dat hij beter getraind is voordat ik ermee op wedstrijd zou gaan.