invlechten, wassen enzo doe ik wel zelf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tarah5 schreef:
Maar de meeste amazones hier hebben net zoals ik en de meeste 1 paard. Als ik dan hoor dat ze het hebben over een groom die alles doet en weet ik veel wat dan denk ik. Waarom!!!
Waarom noemt iemand dat een groom. Dat kun je allemaal zelf doen en zijn voor mij juist de dingen waardoor ik de band met mijn paard nog sterker maak dan dat die is.
ze willen dus elke keer graag mee, en zadelen uit zich zelf op enz. ''vinden we leuk'' zeggen ze

Tarah5 schreef:Ik vind mensen die het leuk vinden om groom van iemand te zijn daarintegen erg knap.
Want ik denk dat je als groom zijnde ook vaak zat een snauw krijgt als je iets niet doet zoals het volgens de ruiter/amazone. Niet omdat iemand dat expres doet maar door de spanning
. Mijn bijrijdster gaat als t goed genoeg gaat KNHS starten en dan ga ik lekker mee als groom. Zelf starten vind ik echt zes keer niks ( kan niet tegen de wedstrijdstress) maar vind t wel erg leuk als zij mijn paardje zou starten.
Jaduuh@bokt. Ik heb en groom omdat ik meestal 2 paarden op concours uitbreng, en omdat vooral 1 wel heet druk en heet is vind ik het gewoon fijn als ik er niet ook nog aan moet denken hoe mijn paarden erbij lopen en of mijn beenbeschermers bijvoorbeeld wel goed zitten.. daar heb ik echt geen tijd voor op wedstrijd.
Sydney2005 schreef:Mijn moeder gaat altijd mee, maar das geen groom hoor... Vind dat zo stom om je moeder vriend/vriendin whatever een groom te noemen! Mijn moeder houd m vast met opzadel, draait proppen en leest voor.
Justarman schreef:Sydney2005 schreef:Mijn moeder gaat altijd mee, maar das geen groom hoor... Vind dat zo stom om je moeder vriend/vriendin whatever een groom te noemen! Mijn moeder houd m vast met opzadel, draait proppen en leest voor.
Nou sorry hoor maar als je nou een groom inhuurt, en dat wordt later je beste vriendin, wat is daar nu stom aan..?!
Justarman schreef:Sydney2005 schreef:Mijn moeder gaat altijd mee, maar das geen groom hoor...
Vind dat zo stom om je moeder vriend/vriendin whatever een groom te noemen! Mijn moeder houd m vast met opzadel, draait proppen en leest voor.
Nou sorry hoor maar als je nou een groom inhuurt, en dat wordt later je beste vriendin, wat is daar nu stom aan..?!