punten gehaald in de M1, gelijk over naar M2?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 11:58

daffodil schreef:
Ja behalve die slangevolte in galop......gister weer eens een poging gewaagd, maar wat is dat een afschuwelijk iets zeg! Misschien met een pony van 1.50 leuk te doen, maar Alfons ramt aan alle kanten de bakrand, ik krijg dat echt niet gestuurd....dus nee voorlopig echt geen M2 (want ja ik kan ook geen proef uitzoeken waar die niet in zit.......)

Die is errug k*t ja, ahum . In de rechtergalop huppelen we hem zo door hoor no problemo, maar links heeft ze nog wat meer moeite en dan wordt de middelste boog nogal mégagroot . Terwijl als je even logisch nadenkt het stuk in contra niet meer is dan een halve grote volte , maar van E-B bijv. rijdt het gewoon veel makkelijker.

Ik ga het gewoon proberen hoor straks, er zitten zeker onderdelen in waar we 7-ens of zelfs 8-en op kunnnen scoren, dus who cares als er dan een slangevolte de mist in gaat... Een verliespunt zal ik zomaar niet rijden, winst misschien ook niet meteen, maar om daar nou voor in het M1 te blijven, nee!

danifur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 15:13

Tooske schreef:
Precies! Zo heb ik het ook altijd gedaan een niveau verder zijn dan je rijd.

Ik denk dat dit ook wel het slimste is!
Zo doe ik het ook altijd.
Ik train een niveau hoger dan ik rijd.

Marsie

Re: punten gehaald in de M1, gelijk over naar M2?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 16:14

Remember schreef:
Ik ga het gewoon proberen hoor straks, er zitten zeker onderdelen in waar we 7-ens of zelfs 8-en op kunnnen scoren, dus who cares als er dan een slangevolte de mist in gaat... Een verliespunt zal ik zomaar niet rijden, winst misschien ook niet meteen, maar om daar nou voor in het M1 te blijven, nee!

Precies Bij mijn paard is dat ook zo. Er zijn onderdelen waar hij heel goed in is en daar vaak 7-ens en 8-en op scoort. Ik ga het straks ook proberen, op 2 april (met de nieuwe proeven dus)

Muluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 16:33

Ikzelf heb altijd de klasses lekker volgereden qua punten. Nog even wat prijzengeld binnenslepen is toch ook niet verkeerd?

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 17:07

Muluna schreef:
Ikzelf heb altijd de klasses lekker volgereden qua punten. Nog even wat prijzengeld binnenslepen is toch ook niet verkeerd?

Hier in de buurt hebben we bijna nooit prijzengeld.

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-06 18:49

@ evy; bedankt voor je compliment. het gaat idd de laatste tijd wel lekker we raken steeds meer op elkaar in gespeeld en dat zie ik dan ook weer terug in de punten. moet je trouwens zondag nog starten? Ik wel, moet 's ochtends rijden, misschien zie ik je nog.

wat de prijzen betreft; ik heb bijna altijd wel prijs en dat zeg ik niet om op te scheppen, want dat vind ik echt vreselijk! maar het is wel leuk om je eerste proef in een hogere klasse als eerste te eindigen haha
ik viel zowat van mijn stoel af van verbazing.

op het moment ben ik heel veel bezig met de overgangen en de verzameling, het kost hem en mij heel veel moeite maar het gaat steeds beter. ik heb na zondag pas 23 april weer mijn eerste wedstrijd en dan ga ik het proberen in de M2!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 10:13

christel82 schreef:
@ evy; bedankt voor je compliment. het gaat idd de laatste tijd wel lekker we raken steeds meer op elkaar in gespeeld en dat zie ik dan ook weer terug in de punten. moet je trouwens zondag nog starten? Ik wel, moet 's ochtends rijden, misschien zie ik je nog.

Nee, ik was te laat met inschrijven
Maar de 23ste ga ik ook starten, met 2 paarden.
De ene in de B en de ander in de M1, dus dan zal ik je vast wel zien. Succes morgen!

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 07:04

M2 moeilijk? hmm ik hoor het iedereen zeggen, ik vond het juist zowat de makkelijkste klasse die er is, ben er ook heel snel doorheen gevlogen, ik vond juist de L2 zo'n k*t klasse maar zo heeft ieder zn ding, ik zou gewoon lekker gelijk overgaan als je weet dat je er klaar voor bent.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 08:02

dat moet je zelf weten, als jij denkt dat jij en je paard er nog niet aan toe zijn, blijf je even hangen.

het is natuurlijk dikke onzin dat je niet in de M1 kan blijven ookal istie al dik bevestigd. alsof je na die 10 punten ineens nutteloos bezig ben....

maar ja.. dat soort mensen snap ik niet... alsof punten het enige is wat telt. en zonder punten je er nix aan vind...

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 08:08

Gefeliciteerd dat je over mag gaan! Ik wens je veel succes

omaxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 20:40

christel82 schreef:
ik heb afgelopen weekend de laatste puntjes gehaald in de M1. Dit weekend start ik ook nog M1. Ik wil graag weten hoe jullie de overgang naar de M2 ervaren? Ik heb me zelf voorgenomen om eerste weer even een paar lessen te nemen (ze zijn behoorlijk prijzig voor mij als student ) en dan pas de M2 in te gaan. Zeker met die nieuwe proeven. Ik heb altijd wel goede winstpunten gehaald rond de 165/ 166 punten. Dus het is niet zo dat ik met hakken over de sloot over ga, want anders had ik wel doorgereden in de M1.

maar goed wat vinden jullie hiervan en van de M2?
Ben benieuwd!!

idd klopt wat je zegt! de M2 is wel 'n stuk moeilijker, maar als je in het M1 meestal 165/166 piunten haalt denk ik dat 't geen probleem voor je moet zijn! (want dat betekend wel dat je er goed voor staat en dat je in staat bent om over te gaan naar het M2! zoals je zelf ook al zei: ''niet met de hakken over de sloot dus'' )

maar iig heel veel succes verder!!!